|
|||
|
|||
Restant Golf2/3
Heb nog wat spul over van me vorige autos wat voor weinig weg mag.
Golf 2 Edition One - schuifdak compleet met frame, staal in edition kleur rubbers zijn niet optimaal meer ( staat in de weg ) 10,- - GTI verbredingskit in edition kleur ( DIKKE LIJSTEN )25,- ( VERKOCHT ) - middendemper vervanger 25,- - helder rood witte achterlichten 25,- - Linker voorscherm 10,- - stuur hendels met MFA 20,- - GTI spoiler in edition kleur 10,- - spiegels in kleur 10,- - c stijlen, zwart 10,- - stuurkolom met contactslot 15,- - slotenset, 2 deuren, achterklep en tankdop INCL. Sleutel nummer ! 25,- ( VERKOCHT ) - Slotloze deurgrepen 2 stuks 15,- - tankklepje ( edition one kleur ) 5,- - claxon 5,- - tankdop met sleutel 5,- Golf 3: Smoked zijknippers 10,- Rechter voorscherm ovale knipperlichten LC9Z 10, Voorbumper matzwart 10,- Achterbumper met trekhaak gat mat zwart 10,- ABS Computer ( ECU )Origineel 25,- zijramen voor 10,- remklauwen origineel 25,- remschijven met blokken 25,- remschijven, blokken en klauwen gezamenlijk 35,- Wolfsburg Deurpinnen 7.50 Rvs keurige Deurpinnen 5,- Handvaten dak 4x ( of hoe je het noemt ) 10,- kofferbak tapijt 10,- VR6 Achterlichten 25,- Contact slot met sleutels 25,- lichtschakelaar 10,- dashboard delen Km teller 25,- Highline deurbak lampjes met stekker en stukje kabel 10,- ( VERKOCHT ) Slotloze deurgrepen 4 stuks per paar 20,- ( 1 paar VERKOCHT ) Armsteun golf 3 ( je kan hem op je stoel vastzetten op originele punten, bevestigings mat. aanwezig )25,- ( VERKOCHT ) Universeel: - Relais 99 5 euro per stuk - Korte Antenne 7,50 Voor alles geldt het is een vraagprijs. kleine spullen zijn op te sturen op kosten van koper. Rest is af te halen in soest of in amsterdam
Vw Golf TDI 1985 Last edited by MONDY : 08-06-2010 at 19:50. |
|
|||
|
|||
kick
golf 3 1.8 computer te koop ( 90 pk versie ) 25 golf 3/4 highline deurbaklampjes met stekker 10
|
|||
|
|||
mfa hendel
dak raam en mis eventueel de dakraam spoiler..? heb je die nog.? waar komt jij vandaan ongeveer.? |
|
|||
|
|||
mfa hendel aanwezig
dakraam aanwezig dakraamspoiler? wat bedoel je daarmee? kom uit soest (buurt van amersfoort )
|
|||
|
|||
GTI spoiler in edition kleur die bedoel ik.. beetje verkeert getypt :P
|
|
|||
|
|||
hmm word wel beetje moeilijk denk ik want woon zelf zeeland... opsturen ga ook beetje moeilijk worden he..?
|
|
||||
|
||||
smoked zijknippers golf 3 passen ook in corrado?
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
|||
|
|||
@ brounys: opsturen kan in wezen wel zolang het binnen de toegestane afmetingen blijft en binnen de toegestane gewicht
ik moet er wel bij verelden dat de rubber van de dakraam niet goed meer is vandaar de lage prijs. en ja de dakspoiler is ook in edition kleur. @ Jens: ik zou het niet weten man of het ook op een corri past
|
|||
|
|||
kickje
|
|||
|
|||
Heb je toevallig geen rechterzijvleugel van een golf 3 ?
|
|
|||
|
|||
neem aan dat je voorscherm bedoeld.
|
|||
|
|||
Quote:
hey Mondy, zijn die schijven 4-of 5gaats? |
|
|||
|
|||
schijven zijn 4 gaats komen van een golf3 1.8 ABS motor af.
|
|||
|
|||
middendemper vervanger voor 8v gti?
zoja wil ik die overnemen. |
|
|||
|
|||
Quote:
is van een 16v
|
|||
|
|||
hup
|
||||
|
||||
Heb je toevallig een G60 onderlip? Wat ga je trouwens met de 4drs carroserie doen? Ik kan iets leuks mee doen Mzzl Juul
|
|||
|
|||
g60 lip is er niet meer, en de carosserie is al heel lang geleden al opgehaald door alberto die zijn slijpkunsten erop heeft geoefend
|
|||
|
|||
mag dicht