|
||||
|
||||
Set originele Xenon koplampen VW Bora - gebruiksklaar!
Aangeboden;
set originele Xenon koplampen voor de Volkswagen Bora. Gaat om het nieuwe type met de ballasten onderop de lampunit. Set verkeert in zeer nette staat, is getest en 100% goedwerkend! Set is compleet met adapterstekkers (twv. €50,-) en dus gebruiksklaar en plug&play voor elke Bora! Prijs €525,- Foto's:
|
|||
|
|||
zijn deze van het merk Hella of Bosch?
De montage klemmen bovenop, zijn dit geschroefde reparatie klemmen of de nog originele die nog vast zitten aan de lampbehuizing? Is de hoogte regeling aangepast of origineel? En waar eventueel op te halen? grtn yal |
|
||||
|
||||
Quote:
De xenonunits van Volkswagen worden niet door Hella of Bosch geleverd maar door Automotive Lightning, zo ook deze units. Bovenste klemmen zijn al eens vervangen door een reparatieset. Hoogteregeling is naar mijn weten origineel, ik heb de set in mijn Bora gehad en gewoon op de juiste hoogte afgesteld gehad, en er nooit weer naar omgekeken. Werkte i.i.g. niet op de hoogteverstelling in de lichtschakelaar. Set is af te halen in het altijd pittoreske Friesland!
|
|||
|
|||
Als je een "koplamphoogteverstelwieltje" in je auto hebt moeten de koplampen ook op en neergaan bij het bedienen van het knopje bij apk..
|
|
||||
|
||||
Klopt Ids, deze had ik verwijderd uit mijn schakelaar en afgedekt met een blindplaatje.
Up?
|
||||
|
||||
Up.
|
|||
|
|||
hallo
wat is je uiterste prijs voor de set?
|
||||
|
||||
Quote:
Die had je een week terug al gehad via PM maar ik stuur hem nog eens!
|
||||
|
||||
Verkocht!