|
||||
|
||||
slotje
te koop
voor duuzend euro en staat alleen op volksforum te koop lupotje met wat werk aan, ideale basis om goedkoop en na wat sleutelen een leuke lupo te kunnen rijden. lupo 1.4 16v Datum eerste afgifte Nederland 14-05-2002 electr ramen airco 162830 km Laatste apk keuring 29 april 2008 bij kilometerstand 158961 dus na die keuring slechts 3869km gereden (ongeveer 75 kilometer per week!) apk is al een paar maanden verlopen, staat al maanden stil bij huis. (we werden door veendam herinnert dat de apk verlopen was ) Reden verkoop geen tijd, veel te druk met werk ! te is nooit goed, behalve bij te-ras, te-quilla, Als ik een keer een dag vrij heb, heb ik geen zin meer om te sleutelen en om op onderdelen jacht te gaan. Luup is van me vrouw, alleen werd er bijna nooit mee gereden. Ik werk zelf altijd snachts en wanneer ik thuis kwam pakte me vrouw me leasert om naar haar werk te rijden.... En ze heeft ook nog een golf cabrio waar ze af en toe mee rijdt kortom, hij staat maar te staan en begint langzamerhand in de weg te staan Min puntjes geen apk kachel motortje maakt wat lawaai. motorkapkabel zit vast en handeltje afgebroken. raampjes gaan wat stroef. grilletje links voor geraakt door laagvliegende duif rechter achterscherm rand geschaafd. koppeling zit wat diep. interieur is burberry plus puntjes het lekkere motortje, staat op staal met winterbanden iemand met tijd over en twee linker handen kan er weer een leuk wagentje van maken. standaar interieurtje er in en het oogt weer origineler feauteux; foto 3 de openstaande grille lijst na de laagvliegende duif laatste 2 fotos, de schaafplek op het achterscherm randje te zien luup staat in Dirksland.
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) Last edited by 61 RagTop : 25-10-2010 at 18:57. |
|
|||
|
|||
het is erg jammer dat ie voor mij zo ver weg staat anders waren jullie er dit weekend vanaf ik kom namelijk uit het andere puntje van nl (appingedam gr.)
|
|
||||
|
||||
Heyy
je hebt pb. |
|
||||
|
||||
...
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 22-10-2010 at 22:30. |
|
||||
|
||||
ik lees alles in de ochtend, excuses maar zit op het werk met een gsm te tobben
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
goedemorgen
Ik heb een aantal PBs ontvangen gisteravond. Zelf zou ik het fijn vinden om ze op volgorde van ontvangst te houden. 1e ontvangen pb 1e keuze iedereen een pbtje terug werkze allemaal, ik ga zzzzzzzZZZZZzz
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
is de lupo er nog
zo ja heb serieuse intresse |
|
||||
|
||||
@ wolfsburger
hij is er nog, ik zet je op volgorde in de wachtrij en laat het weten als voorgaande geintresseerden besloten hebben
|
|||
|
|||
oke haha dus 5 mensen in de wachtrij spannend............ wel netjes dat je het zo afhandeld normaal is het wie het eerst komt die kan hem kopen
|
|
||||
|
||||
//
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 22-10-2010 at 22:29. |
|
|||
|
|||
Quote:
denk dat jij 1ste van boven staat kijk even naar de tijden bas weber is 1e volgens mij
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
gereserveerd voor niels.
|
||||
|
||||
apart.. de eerste pm is vroeger dan de plaatsing van je post...
|
|
||||
|
||||
Quote:
handelen met voorkennis? Succes met de verkoop. Genoeg kopers zo te zien!
|
|||
|
|||
Voor 1250 euro kunnen wij hem volgende week bij je ophalen .
Als het je wat lijkt, 072-5719110 graag overdag bellen. |
|
||||
|
||||
Quote:
scrol omhoog, scrol omlaag, en dat best vaak heb nu een getrainde wijsvinger maar toch ontgaat me iets 1e -Bas ; wou zijn beurt overslaan en wachten tot zaterdag, of de luup er dan nog zou zijn. 2e - Niels ; en die komt met een oprijwagen hem halen voor de rest, ik werk het via tijd eerste aanmelding af vindt dat wel zo netjes
|
||||
|
||||
Quote:
aha! mijn forum tijd staat niet goed, dat zou het wel eens kunnen zijn ik poste de post hierboven om 21:47 volgens het forum, maar het is nu een uurtje later
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
pm send
|
|
||||
|
||||
..
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung Last edited by SHReK : 22-10-2010 at 22:29. |