|
||||
|
||||
Xenon...
Vraagje....
Iemand advies/ervaring met het kopen van H4 Bi-Xenon verlichting? Dus bijv. verkooppunten/prijs etc. Zit ook nog te twisten hoeveel K... 6000k tot 10000k B.v.d
|
|||
|
|||
Vind het altijd maar vervelend, die goedkope setjes gare xenon.
Als je dan toch perse wat wilt halen, haal niet van die goedkope prut setjes daar heb je niet lang plezier van. |
|
||||
|
||||
daar ben ik het helemaal mee eens .
heb zelf twee setjes er in zitten bi in de koplampen , normaal in de mistlampen van pilot . kost wat maar dan heb je ook wat , |
|
||||
|
||||
Iets van tips qua merk, waar te halen e.d.?
|
||||
|
||||
Heb al een paar jaar een goedkoop setje van xenonworld. Is prima spul alleen de ballasten zijn groter dan van Pilot en iets minder mooi af gewerkt. Xenon verlichting is nou niet bepaald rocket science
De wat goedkopere setjes komen allemaal uit dezelfde fabriek in China volgens mij. Alleen met een andere naam
|
||||
|
||||
vraag eens bij Motké (Carstyle) in Beek, die heeft er zat en je kunt zelf kiezen welke kwaliteit.
|
||||
|
||||
Ik heb in mijn MK2 H4 8000K van Pro xenon in Apeldoorn.
Kostte met inbouw(was dan wel simpel)110 Euro
|
||||
|
||||
Dex goedkoop setje zit volgens mij op 90 voor gewoon Xenon
en 120 ofzo voor Bi-Xenon. En Pilot op +/- 170 voor Xenon en 230 voo Bi-Xenon. Dit zijn de prijzen zo uit mijn hoofd kunnen dus iets afwijken Maar ik zou voor Bi-Xenon gaan aangezien daar je lampen dan inschuiven en niet opnieuw hoeven op te starten bij het schakelen tussen Dimlicht en Groot licht. Zou ook voor 6000 of 8000k gaan. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft die xenon gezien bij Focalprice, dat gaat om hele andere bedragen. Je kunt natuurlijk je vraagtekens zetten bij de kwaliteit hiervan. |
|
||||
|
||||
Dat is geen Xenon,
Dat zijn gewoon lampjes die er een beetje een Xenon look geven. Edit: onderaan staan wel sets zie ik nu
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 27-10-2010 at 20:32. |