|
||||
|
||||
iemand gehoord van Atiwe velgen??
kent iemand velgen van het merk Atiwe, en heeft iemand daar een site van, kan op google niks vinden hiervan :frown:
|
||||
|
||||
Quote:
Daar moet je ook niet voor googelen..................www.altavista.de Maar hier ff een pic van de meest bekende Atiwe's (weet eigenlijk niet eens of er verschillende soorten van bestaan) Kan er geen Homepage van vinden helaas. Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
ja dat zijn de atiwe's idd, zijn meen ik ook in andere kleuren verkrijgbaar, maar kan geen site of wat dan ook vinden met prijzen
ook niet op altavista.de maar ik geef niet op
|
|||
|
|||
Worden volgens mij ook niet meer nieuw gemaakt.
Op ebay.de worden ze veel aangeboden.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...item=7961716711
sofort kaufen..
|
||||
|
||||
of deze..is ook Atiwe..60 euro in NL
http://auto.2dehands.nl/markt/auto_...&vanillaq=atiwe
|
||||
|
||||
en een adres van hun incl tel.. staat op deze pagina in de lijst..heb je echt google gebruikt?
http://home.arcor.de/norbert.orth/owners/tunelist.htm
|
||||
|
||||
de sites/links die je hier geeft had ik ook gevonden, maar ben meer op zoek naar een leverancier (en het liefst een site waar fotos van de verschillende modellen en bijbehorende prijzen op staan)
nu begrijp ik dat ze niet meer worden gemaakt, dus dat word misschien lastig, dan maar ebay ofzo in de gaten houden zouden ze echt niet ergens nog geleverd kunnen worden??
|
||||
|
||||
Ik had een Atiwe stuur, MaceNL heeft die nu. Raid had dezelfde stuurtjes alleen met hun logo erop.
|
||||
|
||||
Als je echt op internet had gespeurd had je al lang de atiwe site gevonden..hier namelijk ..,aar dan zie je ook gelijk dat ze geen velgen meer doen enkel nog maar stuurtjes.
dus goed zoeken en je vind het echt wel..heb het ook in 1 minuut gevonden
|
||||
|
||||
jah idd alleen maar stuurtjes van atiwe gevonden, zo ver wask ook nog, maar ik denk (omdat ik velgen van atiwa had gezien) er is ook vast een site van velgen, maar die worden dus niet meer gemaakt en is dus ook geen site meer van.
met de stuurtjes sites wor je dood gegooid , had ze echt al gevonden, maar omdat ik geen velgen site kon vinden poste ik mijn vraag hiero..........maar die bestaan dus gewoon niet meer nieuw.
|
||||
|
||||
Dit is een setje van Stijn, misschien dat hij het wel verkoopt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop eerder dat die ze terugruilt |
|
||||
|
||||
Hoezo heb je nothelle 4x100
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zoveel geld legt die dr dan toch nooit bij |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hey bedankt voor die link naar cultwheels (kende hem niet) staat genoeg mooi spul op, thanks