|
|||
|
|||
GZ: Rolkooi Mk2
Ik zoek een halve, of volledige rolkooi voor de mk2.
Voor de halve, zoek ik na dit type. Foto van Robbie`s kooitje Mijn voorkeur gaat uit naar een halve kooi. En is het een ander type, mag dit ook gepost worden! Alles is intressant Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
http://www.volksforum.com/forum/sho...&postcount=4449
Geen idee wat je budget is maar je kan altijd eens contact opnemen met Herman of Peter van HP Motorsport. Die gasten kunnen een kooi precies naar wens maken
|
||||
|
||||
Ik kan je nieuwe rolbeugels en kooien leveren van Wiechers, speciaal naar wens gemaakt. Bijgaand een overzicht van de rolbeugels:
Voorbeeld prijzen rolbeugel: 337,00 ongelakt stalen rolbeugel met schuine stang 382,00 ongelakt stalen rolbeugel met kruis 354,00 gelakt stalen rolbeugel met schuine stang 435,00 gelakt stalen rolbeugel met kruis 435,00 aluminium rolbeugel met schuine stang (ongepolijst) 530,00 aluminium rolbeugel met kruis (ongepolijst) 628,00 aluminium rolbeugel met schuine stang (gepolijst) 755,00 aluminium rolbeugel met kruis (gepolijst) |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
De rolbeugels van Hottuning zijn aluminium sierbeugels en bieden geen veiligheid. Bovendien passen deze rolbeugels die oorspronkelijk van Raceland komen slecht, 1 van de redenen dat Raceland er zelf mee gestopt is.
|
|
|||
|
|||
Die van Hottuning zijn er niet meer.
Ik zoek gewoon een "show" kooitje zeg maar, maar als ik niets kan vinden ga ik wel een om maat gemaakte plaatsen. @StreetPerformance. Welke type kooi is dat? Die gelijk schuin weg loopt na de wielkuip of degene van de foto? |
|
||||
|
||||
Volgens mij zoekt Joen ook een sierbeugel, geen racekooi.. dat is die van de foto in ieder geval ook niet, gewoon voor de look!
Edit* te laat
|
||||
|
||||
Quote:
Zover ik weet kun je bij de Golf 2 uit beide modellen kiezen. |