|
||||
|
||||
Interieur- en exterieurdeeltjes Golf MK1 3drs
Hallo allemaal,
Het afmailen van marktplaats gebruikers ben ik een beetje zat. Gezien ik liever zaken doe met mede-f0rumleden hier een thread geopend voor de (interieur) delen die voor mijn Golf MK1 3drs zoek: Deur/ carrosserieafdekkers De op deze foto rood omcirkelde afdekkers. 2 stuks voor een 3drs golf MK 1, in de kleur zwart (al is zwart geen kleur ). Het liefst in ongeschonden staat en origineel VW-Audi. Aantal: 2 stuks. Kleur: zwart. Chromen metalen raam/ portietomlijsting De op deze foto rood omcirkelde metalen chromen sierlijsten. Ze moeten passend voor een 3drs Golf MK 1, ongeschonden en compleet voor 2 portieren te zijn. Aantal: voor 2 portieren compleet. Inklikvakjes hoedenplankdragers De op deze fotorood omcirkelde plastic inklikvakjes. Aantal: 2 stuks zwart en 2 stuks donkerbruin. Kleur: zwart en donkerbruin (=overeenstemmend met chocolate brown interieur). Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen. Mij zal je er in ieder geval een groot plezier mee doen.. Gr. Richard
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 24-10-2010 at 20:46. Reason: nieuwe delen gezocht, gevonden delen verwijderd |
|
||||
|
||||
upje, alleen nog de "inklikvakjes" voor de hoedenplankdragers nog gezocht!
|
||||
|
||||
Wie helpt mij aan de gewilde onderdeeltjes ?
Golf MK 1 - 1.1 CL juli '82 Last edited by golfr32 : 24-10-2010 at 20:45. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ze wel van een golf2 int zwart Weet niet of het past |