Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 13-10-2010, 13:55
rodydejonge rodydejonge is offline
VW Enthousiast

Default auto loopt niet meer...

Hallo,

vandaag de grote dag, RDW keuring. ( tevens 1e testrit )

Rondje gereden, niks aan de hand.. daarna sloeg hij ineens af zodra ik moest remmen, dus bij een kruising/rotonde of weetikveel wat sloeg hij ineens af,

Daarna weer aan de praat gekregen, en nu wil hij wel starten maar zodra ik iets het gaspedaal indruk slaat hij af, hij loopt ook niet meer zo mooi stationair als eerst.

De ontsteking staat goed, heb van alles geprobeerd met verhoudingen qua stationairs schroef en benzine schroef maar niks helpt.

Wat kan dit zijn, Carb kapot of iets ?
Het is trouwens een 1.1 uit '79

Geen rdw keuring voor mij vandaag dus

Alvast bedankt!

Groeten

Last edited by rodydejonge : 13-10-2010 at 14:02.
Reply With Quote
Old 13-10-2010, 14:22
VW Enthousiast

ook ben ik erachter gekomen, dat als ik m'n ontsteking iets vroeger zet, hij veel mooier loopt... is dit raar, of hebben ze dit allemaal?
Reply With Quote
Old 13-10-2010, 15:17
VW Enthousiast

carb net uitelkaar gehaald, vindt ik in het deel waar de benzine binnenkomt achter die schroef de resten van een dooie oorworm

Daarnaast vondt ik ook aan de linkerzijde, wat volgens mij de choke bedient ( dat gedeelte met zo'n veertje en een rubberen plaatje erin ) ontdekte ik een scheurtje in dat rubbertje waar zo'n metalen iets aan vast zit, wat heen en weer schuift, jaa sorry voor de moeilijke uitleg, maar weet zelf de namen daar ook niet van..

Iemand enig idee ( en snapt wat ik bedoel ) of dat het probleem kon zijn, dat scheurtje in het rubbertje..
Reply With Quote
Reply

Posting Rules