|
|||
|
|||
vw golf 2 gti 16v 1989 500,-!
voor een goede prijs zo te koop anders sloop/maak ik hem als ik er tijd voor heb anders blijft ie gewoon in het hoekje staan is jammer maar het is niet anders
zit nog voor 900 euro aan bonnen bij wat eraan is gebeurd oa nieuwe waterpomp,klepd.pak.,nieuwe boegies,luchtfilter,oliefilter, benzinepomp,nieuwe wiellagers,fuseekogels,remschijven met lagers,rotor,verdeelkap,nieuwe uitlaat enz enz bj89' km stand 189.000 de gehele binnenkant is kaal !!!! bumpers zitten andere op orginele (foto volgt snel) luchthapper zit er niet meer op (motorkap NIET beschadigd) ander dashbord voor de liefhebber orgineel gti 16v op kenteken motor pl en bak 2y schakeld super buitenkant is ook nog netjes geen roest alleen op allebij de deuren een klein deukje thats all foto's volgen snel Last edited by perojo : 11-10-2010 at 22:09. |
|
|||
|
|||
[ img] [ url] http://www.mijnalbum.nl/Foto-8RNUQXG3-D.jpg [/ url] [ / img]
rijd ALS EEn zonnetje schakeld super pl motor 2y bak VOOR op te knappen of VOOR Onderdelen Last edited by perojo : 04-10-2010 at 22:42. |
|
|||
|
|||
met of zonder schuifdak?
en is er veel roest ? |
|
|||
|
|||
[QUOTE = turborabbit2 ] Voldaan van Zonder schuifdak ?
nl is ER Veel roest ? [/ QUOTE] Zonder schuifdak en hij heeft GEEN roest |
|
|||
|
|||
een recente foto zou goed doen..
|
||||
|
||||
Is dit je uiterste prijs?
De startmotor van de rooie is overleden denk ik, dus mooi excuus om er een 16v van te maken.
|
|||
|
|||
Quote:
heyy natuurlijk kan er nog iets af maar lager als 450 ga ik niet |
|
||||
|
||||
Ok, hou 't in gedachte.
|