|
|||
|
|||
Digifiz 8k in golf 2 gti 8v pf
Beste vwguru's ,
Is het veel werk om een Digifiz van 8000 toeren om te bouwen naar zodat ie past in een golfje met 7000 toeren? Alleen het toerenbereik is toch groter, zit toch verder geen verschil in aansturing tussen een k-jetronic en digifant uitvoering? Ik hoor het graag MVG, Dj |
|
||||
|
||||
Je hoeft niks om te bouwen aan de teller, je zult alleen niet het volledige bereik van de volledige toerenteller gebruiken.
Maar beter wat reserve dan te kort.
|
|||
|
|||
Oh geweldig om te horen. De digifiz modules zijn namelijk nog leverbaar via de volgende site: http://www.volkswagen-classic-parts.de/. Ik heb er een paar dagen terug eentje besteld. Broodrooster, tot zover bedankt ! Greetz Dj
|
|
|||
|
|||
Maar die leveren toch niet in NL ? Hoe heb je dat opgelost?
|
||||
|
||||
Quote:
Kun je gewoon bestellen al een paar keer gedaan. |
|
|||
|
|||
Als land kun je alleen Duitsland invoeren, hoe wil je dan bestellen?
|
||||
|
||||
Je stuurt een e-mail met het onderdeel nummer dat je zoekt.( Je kan ook zelf kijken of het onderdeel beschikbaar is.) Je krijgt antwoord als het onderdeel beschikbaar is dan krijg je gelijk de gegevens met bon in PDF vorm hoe je moet betalen. Na de betaling is vaak binnen een week het onderdeel bij jouw thuis.
Maand of 4 terug nog een g60 spoiler lip besteld die de dealer niet meer kon leveren. |
|
|||
|
|||
Is dat een ongebruikte Digifiz??
Bij inbouw komt nog wel e.e.a. meer kijken. Baksensor, bedrading en diverse sensoren. Als eenmaal ingebouwd is het super... nu nog het 300000km probleem oplossen |
|
||||
|
||||
Quote:
Haasje = opgelost.
|
|||
|
|||
Quote:
eehhh sorry? |
|
||||
|
||||
Quote:
De versie met het haasje op de printplaat kan worden gereset, die andere niet. Althans, ik heb van een paar mensen gehoord die weer ergens gehoord hadden dat de versie zonder haasje ook te resetten valt, maar nog geen enkel direct bewijs gezien. De versie met het haasje is probleemloos op elke gewenste km-stand in te stellen.
|
|||
|
|||
Is daar ook ergens een handleiding van??
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Na een lange speurtocht kan ik met zekerheid bevestigen dat DIGIFIZ origineel vanuit de fabriek in mijn gti geleverd was. Nu zit er weliswaar een analoge tacho in, maar ik heb het vermoeden dat de vorige eigenaar zo op die manier aardig op een reparatie heeft bezuinigd. In mn dashboard zit er namelijk een los uren/minuten stel paneeltje verwerkt . Daarnaast heb ik het artikelnummer van mn benzinetank sensor nagetrokken wat een digitale uitvoering bleek te zijn.
Heb toenet bij de volkswagen dealer de resterende onderdelen besteld; 191 857 055 A links steun ca 8,-€ 191 857 056 A rechts steun ca. 8,-€ 9 polig connector 191 972 550 Kostet 2,30€ 191 972 551 Kostet 1,70€ 7 polig connector 191 972 530 Kostet 1,70€ 191 972 531 Kostet 1,70€ 1H0 919 149 A Wegstreckensensor 3-polig 38,01 € (mitverwenden: 1x 357 972 753 Flachkontaktgehäuse 3,80 € ) Nu ben ik nog opzoek naar een om-pin tool/gereedschap. Iemand suggesties? Het signaal van de wegtreckensensor hoef je toch alleen door te trekken naar de digifiz module ipv de tachokabel? Greetz DJ Last edited by Djdewit : 07-12-2010 at 19:34. |
|
||||
|
||||
Heb je de delen in NL of in DL besteld?
|
|||
|
|||
De digifiz module via DLD en de resterende onderdelen bij de lokale volkswagen dealer.
|
|
|||
|
|||
Als er ooit een digifiz in heeft gezeten hoef jij ook de steunen niet te bestellen...
Is die Digifiz van die site nou nieuw of gebruikt?? |
|
|||
|
|||
eeeeeh die digifiz module is volgens mij alleen het display hoor!?!?!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik begin nu eerlijk gezegd ook te twijfelen. Op het plaatje ontbreekt sowieso al de licht sensor .. Ik hou jullie op de hoogte hoe dit afloopt. |