|
|||
|
|||
Compleet en net golf 2 interieur 3 deurs
Hallo,
Ben op zoek naar een compleet en in nette staat verkerende golf 2 interieur 3 deurs. Liefst in grijstinten qua kleur. Ik wil dan hebben: twee stoelen, bank en deurpanelen. Hoeft helemaal geen gti oid te zijn, standaard is prima. Nogmaals wel in nette staat, dus niet met slijtage plekken. Of stoelen die gelast moeten worden... Graag in de buurt van leiden eo. Dit alles natuurlijk voor een nette prijs Alvast bedankt. Gr., Martijn Last edited by mapsmitzz : 27-09-2010 at 19:18. |
|
|||
|
|||
Hoi,
jammer genoeg voor jou niet uit de buurt van leiden, maar heb wel nog een ZEER net (onbeschadigd) interieur in grijs/zwart van een '84er golf2 voor je liggen, als gewenst zelfs compleet met matten, voor, achter en kofferbak. Alleen de mat in de kofferbak en om de schokbrekertorens achter hebben kleine plekjes... Als interesse hoor ik het wel. MVG Nol
|
|||
|
|||
Nog steeds op zoek!!!
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een standaard Golf 2 grijs interieur liggen, van dat ruwe dikke stof. De bestuurdersstoel had schade, maar is gestript en opnieuw met stof van een bijrijdersstoel overtrokken. Er zit sinds gisteren een nieuwe kabel in om de stoel naar voren te klappen, bij de dealer vandaan.
Als je interesse hebt stuur je maar even een PB. Het kan eventueel binnenkort richting Utrecht worden meegenomen.
|
|||
|
|||
Nog zoekende.... Gewoon net, goed staat, oud interieurtje gezocht.
|