|
||||
|
||||
Onderdelen '85-er Golf 2 te koop.
Het een en ander van de Golf mag weg om plaats en geld vrij te maken voor nieuwe spullen.
- Interieur, grijs, 3-deurs, geen instapschade: €75,- - Stalen velgen met banden, niks bijzonders: €50,- - Tornado rode voordeur, links, nieuw model: €25,- - Schrokbrekers met veren, standaard hoogte: €40,- Dit was 't voor nu, misschien dat er binnenkort weer wat bij komt. Ik wil eventueel wel ruilen tegen mars-rood plaatwerk voor een oud type 3-deurs mk2.
|
|||
|
|||
Heb je toevallig een foto van het interieur ? ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hier is de enige foto die ik nu even heb. De instapschade is nog iets te zien hier, maar ik heb vandaag dus het stof van de rugleuning vervangen door eentje zonder schade, en de stoel is weer helemaal netjes:
|
|||
|
|||
Wat is de staat van de deurpanelen? Geen waterschade of schimmel op de stof van de deurpanelen? is de bovenste rand in het zwart uitgevoerd of is dat ook grijs? Ik kan het op de foto niet goed beoordelen.
|
||||
|
||||
Quote:
Het zijn helaas twee verschillende sets. Alle deurpanelen zijn van mooi dik donker grijs stof, behalve de bestuurskant voordeur. Die is zoals op de foto te zien is lichter van kleur. Volgens mij zit er wel 'n vochtlijntje onderin het lichte paneel, maar niet zo erg dat het storend opvalt. En met een goede reiniger moet het er ook nog wel uit gaan.
|
|||
|
|||
Quote:
Is helaas anders als mijn interieur. |
|
||||
|
||||
Ok, dan maar weer 'n uppie!
|
||||
|
||||
Up.
Schokbrekers gereserveerd voor mezelf. Komen tijdelijk onder de witte.
|
||||
|
||||
En de velgen ook gereserveerd, en ook voor mezelf.
Komende week op en neer richting Venlo om het onderstel van de witte en de rooie om te gooien. De rest van de zooi mag nog wel weg.