|
||||
|
||||
Hoeveel mag mijn autotje trekken?
Ik heb voor de winter een audi 80 gls aangeschaft want in de winter gaat de auto grotendeels uit elkaar en nu heeft deze mooie audi een trekhaak echter op het kenteken staat geen maximale te trekken massa zowel geremd als ongeremd staat niet vernoemd
Ook op de site van de rdw kan ik niks vinden, want daar staat bij beide 0 kg. Wie zou me wel aan deze cijfers kunnen helpen? Want ik wil geen gezeik hebben met de politie als ik dalijk een aanhanger erachter heb hangen en wordt aangehouden Kenteken is: fl-83-fs |
|
||||
|
||||
Ik heb zoiets ook met m'n Jetta, maar kan je bij de RDW aan laten passen op de een of andere manier.
|
|
||||
|
||||
De trekhaak is niet gemeld bij de RDW. Je zou er heen kunnen gaan. Dan passen ze het kenteken aan. Er zijn wel kosten aan verbonden.
Ik zou zeggen even een belletje eraan wagen naar Veendam (RDW)
|
||||
|
||||
zo net even contact gehad met de rdw en het volgende kreeg ik te horen:
Ik moet het compleet kentekenbewijs opsturen en als er gegevens bekend zijn dan wordt dit gewijzigd. Mocht er niks bekend zijn dan zijn er 2 opties: 2 mogelijkheden: verklaring importeur Keuren bij rdw station de optie van het bekend zijn van de gegevens kost het niks om dit op het kentekenbewijs te laten zetten. Gelukkig is dat bij mij zo dus morgen even het kentekenbewijs opsturen voor een opgefrist exemplaar |