|
|||
|
|||
dakraam lekt hevig bij regen
beste forummers
zoals jullie weten heb ik net weer een nieuw golfje gekocht nadat men oude echt helemaal zijn tyd gehad had en ik die doorverkocht heb als project nu is het probleem ze hebben testyds zo dakraam"kit" derin gestoken langs boven,maar deze lekt enorm door een of andere reden heeft iemand hetzelfde probleem gehad of kan iemand wat nuttige tips missen om deze helemaal dicht te krijge desnoods met silicoon ofsu en voor de thread nog wat leuker te maken wat fotos van men vorig gulfje enjoy
|
||||
|
||||
uj hbe het met de mijne ook voorgehad.
dakraampje volledig gedemonteerd en rubbers nagekeken en die veranderd en nu niks meer. alle toch ni via het dak heb wel ook altijd nat aan de voet einden maar kan het niet onmiddelijk vinden. parafaan is proper en niet langs de voorruit of de deuren... ff en ander vraagje ik zie da je op je oude golfje de gti lipjes had zitten heb je toevallig nog zo een setje of weet je ergens 1tje? ik ben van vlaams-brabant (lennik) |
|
|||
|
|||
Heb het bij mij ook gehad
Er miste 1 schroef in de bevestigingsrand Raam eruit en opnieuw in de kit en alle schroeven erin en het was over |
|
|||
|
|||
Quote:
gewoon bestellen via golf 1onderdelen .nl die vn mij zitvol barsten omdat ik zo laag hing of via puffys.be kzal eens ernaar zien alvast bedankt !!!
|
||||
|
||||
Om het gewoon goed dicht te krijgen op een makkelijke manier: ducktape
|
|
|||
|
|||
de rubbers goed invetten wil ook nog wel eens helpen,en anders tussen glas en sponning wat vet er in strijken.
Heb je het ook dicht en lijkt beter dan duc tape
|
||||
|
||||
Dak eruit halen en nieuw webasto dakje erin maken. Heb ook vanalles geprobeerd toen. wordt m niet. Toen maar nieuw dakje erin gemaakt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
en waar haal je zo'n dakje?
|
|||
|
|||
|