|
|||
|
|||
gaat dit passen?
hallo,
ik heb hier op het forum een leuk setje velgen gezien voor onder de corrado. ik heb er nu een 205/45/17 ET35 en volgens mij 7j onderzitten, dit past mooi zonder aanlopen.. maar nou is het nieuwe setje 205/40/17 ET? (denk 35) 7.5j , nu is mijn vraag of dit eronder gaat passen zonder aanlopen , en of ik nog problemen tegenkom met een eventuele schroefset. mvg
|
||||
|
||||
Zonder verlaging zal dit wel passen denk ik zo. Ik had eerst 7,5j voor en 8,5j achter met daarom omheen precies de zelfde bandjes als je nieuwe setje. Mijn C was in ieder geval ook wat verlaagd maar het liep niet aan.
Ohja, ik zou wel kiezen voor een smaller setje banden zodat ze wat meer getrokken staan. Dan kun je eventueel nog wat lager als je straks een schroefset hebt.
|
|||
|
|||
ok dan! bedankt voor je reactie!
waar liep het dan aan bij de verlaging? bij de wielkassen of veerpoten?, als het de poten zijn ben je met een spacer klaar. mvg p.s jouw corrado gaat er ook steeds beter uit zien
|
||||
|
||||
Het liep bij mij niet aan. Alleen als je erg hard over een bult of kuil in de weg reed. Maar dat was enkel bij het rechter achterwiel.