|
|||
|
|||
JettaOnAir
Zo tijd om me hier voor te stellen:
Ik ben Roy Gabriels uit Hamont-Achel ben 21 jaar oud en ben als beroep beton- arbeider.. Verder zijn mijn intresses Tuning en onze club . Dream Creations. Alsook Auto's natuurlijk na altijd met mijn honda EPke gereden te hebben: zover de Civic Nieuwe aanwinst: Merk: Volkswagen Type: Jetta Bouwjaar: 2006 Brandstof: Diesel Vermogen (PK): 105 Cilinderinhoud: 1896 CC Kleur: Sahara Beige Opties: Exterieur: - Amerikaanse kofferklep - Amerikaanse achterlicht cover - Originele VW Jettalip " 30 anniversery" - Originele VW lip meegespoten achteraan - Chrome grill zonder nummerplaat uitsparing - Steenslag bra in Beige leder - kokerbalk strak gezet Interieur: - Volledig Beige Nappaleder - JVC Headunit met DVD schermke ingebouwd - Elektrische zetels - zetelverwarming Motor: - Alles Meegespoten in Carrosseriekleur: Velgen & Verlaging: - Air Ride van http://www.Air-ride.be: * 2 compresseurs * 12 mm leidingen * afstandsbediening * Koni dempers * grotere tank - 18" Kerschers Wheels * 3-delig * Hoogglans gepolierde rand * Falken 215/35/ZR 18 Banden Ice: -Klein versterkerke - 12" subwooferke - Ingebouwd en afgewerkt met zelfde kleur leder als interieur Foto's : Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Laat de commentaren maar los |
|
||||
|
||||
welkom!!
mooie jetta. ik heb 'm al enkele keren mogen bewonderen het afgelopen seizoen
|
||||
|
||||
Echt een heel gaaf ding!
|
|||
|
|||
doe je goed als 21 jarige
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor de leuke comments,
@ Golfmania, welke auto rijd u dan? velgen liggen er nog nie zo lang op @ marcel, Werken werken en werken |
|
||||
|
||||
Ik rij zelf een Golf 4 en sinds kort ook nog een Golf 1 GTI.
Kijk maar even in mijn topic