![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dag allemaal,
Loop al een behoorlijke tijd mee op deze site maar nooit de moeite genomen me te registreren. Aangezien ik net een andere auto heb gekocht, leek dit me een geschikt moment. ![]() Naam is Stefan ik kom uit Almelo ben getrouwd en heb 4 kinderen. ![]() Naast een Ford Galaxy uit 2002 als familycar, heb ik dus ook een Vento GL 2.0i Milestone op LPG3. Het is mijn daily en rij er 100 km per dag mee. De kleur is stormgrijs en alles is meegespoten. De auto heeft een schroefsetje een Golf3 GTI interieur, electrische ramen voor/achter, airco etc.. Misschien kent iemand de auto toevallig. Groeten Stefan ![]() ![]() ![]()
Vento GL 2.0i Stormgrijs 1997 op lpg3 ![]() Last edited by VentoSteef : 18-11-2010 at 22:51. |
|
||||
|
||||
![]() welko hier
nette vento
|
|||
|
|||
![]() Welkom!
Ziet er goed uit je vento!
|
||||
|
||||
![]() ook welkom
![]() mooie vento.ga je er nog meer aan veranderen? |
|
||||
|
||||
![]() Thanx
![]() Ga hem wel wat aanpassen maar niet al te veel. Ik heb hem zo gekocht maar de velgen op de foto zitten er niet meer onder. Hier komen een paar leuke bbsjes voor in de plaats aankomende zomer. RM/RS of Lemanns (imi). Verder wat plekjes wegwerken en misschien een lederen interieurtje. Zit nog te denken om de gas aansluiten te laten verplaatsen achter het nummerbord maar dit moet ik nog ff bekijken. ![]() Groeten Stefan
|
||||
|
||||
![]() leuk ding
![]()
|
|||
|
|||
![]() nette vento, plannen klinken goed!