|
|||
|
|||
rallye onderdelen
hallo
ik ben opzoek naar onderdelen voor een golf rallye. -plaatwerk -interieur delen -emblemen dit om dat mijn pas gekochte rallye veel liefde nodig heeft! (en dat ook gaat krijgen ) als iemand nog iets heeft? of misschien weet waar er plaatwerk voor wordt geleverd?? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
rallye onderdelen
iemand nog iets in de aanbieding
met name plaatwerk.... |
|
|||
|
|||
Mocht je grijs mettalic plaatwerk tegenkomen , laat het mij even weten dan....
|
|
|||
|
|||
ik zal er op letten
|
|
|||
|
|||
even onder de aandacht brengen
|
|
||||
|
||||
Als iemand n adres voor plaatwerk heeft horen we t ook graag
|
||||
|
||||
Niemand n mooi adres voor plaatwerk?
|
||||
|
||||
www.hsautoparts.nl , mijn tip....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip
ik zal het bedrijf even bellen. |
|
|||
|
|||
weer even in het zicht
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt
ik heb al rallye recaro;s gekocht ook heb ik al pm gehad van iemand voor los plaat werk wat hij nog had. alleen wacht ik nog op een reactie van hem.... in iedergeval bedankt voor de moeite |
|
|||
|
|||
Quote:
Toe maar weer gelijk maar weer Recaro Rallye stoelen.... Waar heb je die zo gauw op de kop weten te tikken... |
|
|||
|
|||
Quote:
Stonden laatst 2 stoelen op marktplaats voor 200euro, en in no time verkocht logisch En even later stonden ze er op voor 1250. Meschien zijn dat ze wel. |
|
|||
|
|||
Quote:
die stonden zaterdag nog voor 800euri maar verkoper had de prijs zondag verhoogd naar 1250euro en op ebay heb ik er al regelmatig voor meer als 2000euro weg zien gaan en die waren niet in hele nette staat
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
het was de set die laatst op mp werd aangeboden was er gelukkig snel bij..
|
|
|||
|
|||
nog steeds op zoek naar een los achterschem links en twee dorpols
Last edited by arjanostyle : 28-09-2010 at 09:46. |
|
|||
|
|||
up