|
||||
|
||||
Alles VW 2010
Net terug van een geslaagde dag Duitsland.
Super weer gehad, eten was zoals gewoonlijk dik voor elkaar. Heen weg veel wegwerkzaamheden en de terug weg dikke file. Voor mij was dit wel de laaste keer, volgend jaar naar Parkstad. Hier een voorproefje van de foto's De rest volgt zsm in ons fotoalbum Last edited by subdivision : 03-10-2010 at 19:31. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
leuk hoor, ik ga volgend jaar ook maar eens wat vaker een buitelandse meeting bezoeken,
gr pieter |
|
||||
|
||||
waar was dit? had ik ook wel naar toe gewild haha.. mooie meeting volgens mij alleen jammer van de wegwerkzaamheden, in Duitsland ja.
|
||||
|
||||
Kaunitz Ronnie
|
|
||||
|
||||
Oke dank je daar wil ik wel eens heen gaan..
Ik vind de Duitse meetings toch gewoon de mooiste. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad erg goed uit! Als het komend weekend was... dan was ik er bij!
|
||||
|
||||
nou ik raad het je niet aan, 75% van de duitse auto's zijn wel erg tuning aan het worden.. Vond het weer tegenvallen dit jaar, was de laatste keer voor mij
|
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, mij ook weer iets te veel chroom en airbrush. We hadden bij aankomst al spijt dat we niet naar Parkstad waren gegaan... En tot overmaat van ramp ook nog de striptease gemist . |
|
|||
|
|||
Mooie foto's dennis! Subdubbers nog bedankt voor de plek vrijhouden