|
||||
|
||||
tijd voor verandering
Hallo ik wil graag wat dingen aan me golf 1 veranderen, beetje ratlook idee dacht ik zelf aan.
Wie heeft er wat tips wat mooi zal staan, zat zelf te denken aan zo laag mogelijk dakrekje en wat roestplekke erop maken. Het gaat om dit golfje. Tips zijn welkom. Hoor graag wat jullie zouden veranderen, voor een ratlook oldskool look achtig iets. mvg mathijs |
|
||||
|
||||
Vind je dat zelf niet wat zonde? Ziet er op de foto nog goed uit. Om er dan met opzet roestvlekken erop te maken. Gooi hem plat op zijn bek en een paar diepe wielen eronder dan istie af. Als de lak slecht is rolleren!! lekker goedkoop en best leuk resultaat.
|
||||
|
||||
Roestplekken erop maken ?????? Spoor jij wel lekker !!!
Plat gooien en andere wielen, verder niks. Mooie wagen man !!
|
||||
|
||||
idd mooie wielen(dus 13 of 14inch en breed) en plat leggen en dan eraf blijven
bijv je eigenvelgen laten verbreden, 175-50 erom knopen en een schroefset hopla dikke einzer en reteveel bekijks. eventueel dakrekje en upturned uitlaatje!! |
|
||||
|
||||
Roestplekken maken??
Wil je ruilen met die van mij?? Krijg je gratis roest.... Gewoon met de buik op de grond verder niks |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou het niet anders kunnen zeggen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Lijkt mij zo op het oog echt zonde!
|
||||
|
||||
Oke ik hoor het dus al geen roestplekken.
Om hem goed plat te gooie zit ik me me spatschermen binnen in de wielkast. Daar loopt het wiel dan aan zijn die er makelijk uit te halen zie nergens of wat schroeven. PS kwa velgen wou ik eerst dit zo laten eens kijken hoe het staat,maar wat voor banden maat kan hier nog meer op het is 13 inc 55 band hoogte. Wil er zo laag mogelijk mee. |
|
||||
|
||||
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
geen roest vlekken maken!! en al helemaal niet op een 4 deurs!!!!anders gewoon verkopen!! gewoon schroefset er onder en een set dikke wielen en klaar ben je.. ben benieuwd?
|
||||
|
||||
Net even gemaakt. De schroefset komt maandag binnen had sgk op gebeld. Maar kwa veranderingen niet te veel aan doen dus, mij is verteld dat je erg laag kan met een 1100tje klopt dat. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx hij rijd ook super |
|
||||
|
||||
Morgen een update schroefset binnen morgen plaatsen.
|
|
||||
|
||||
kijk, dat gaat de goede kant op Heb nog wel een set staal met 175/50 dat je kan laten verbreden
|
|||
|
|||
Je kan zeker erg laag met een 1.1, maar pas dan wel op met spoorvorming....
|
|
||||
|
||||
en weg versmallingen met die plateau`s in het midde..!
ik heb er ook gestaan met rokende banden
|
||||
|
||||
Met een 1100tje kun je laag genoeg
Verder geen roest expres erop maken. Dan had je veel goedkoper een roestbak kunnen kopen Het enige wat mij een beetje stoort aan de jouwe is het dakje. Wil je iets extreems, zet er dan zo'n twingo dakje erin Die van voor naar achter helemaal open kan... Verder een mooie manilla-groene golf |
|
||||
|
||||
Ragtop bedoel je zoiets,zat te denken aan dakrekje.
Had net nix te doen en aangezien ik toch een extra motorkap heb, heb ik die maar met schoolbord verf beklad. Zal even foto maken. |
|
||||
|
||||
Morgen de schroefset eronder. Maar nu was mijn vraag, er zitten plastic kapjes in de spatborden kan ik dan wel laag zonder dat de banden daar op aanlopen.?? wie heeft er foto,s van verlaagde golf 1 met orgineele banden. |
|
||||
|
||||
Dit is eigenlijk al iets te laag met orginele (13 inch) banden, de aandrijfassen lopen op deze manier aan op het chassis
|
||||
|
||||
Of je moet er plattere banden op leggen...
Setje originele stalen velgen met platte banden onder de auto van PeterZ Zelfde kleur, dus geeft je een beetje idee hoe het lijkt |