![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb in een wilde bui een dual action polijstmachine gekocht.
Heb er één keer de motorkap en het dak van de auto mee gepoetst. Nu ligt het alweer 2 maanden stil, ik kan de motivatie niet opbrengen. Set is besteld op 2-8-10 de producten zullen dus zeker nog goed zijn. Dus te koop: - De DAP500 V2 D/A Polijstmachine - Monello 5.5" Smart CCS Orange light cutting pad - Monello 5.5" Smart CCS White polishing pad - Monello 5.5" Smart CCS Black finishing pad - Monello 5.5" Smart CCS Gouden - Poorboy's World SSR 2.5 - Poorboy's World SSR 1 - Poorboy's World Black Hole - Poorboy's World EXP Pure Sealant - Cobra Deluxe 6" microfiber bonnets (2x) - Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm(3x) - Poorboys World - Mega Plush - Blauw - 39x39cm(1x) - Cobra Quick Clenz / Snappy Clean (3x) Voor meer informatie over de producten wijs ik je door naar carclean.nl Zoals eerder gezegd 1x gebruikt, wordt alleen verkocht in één geheel Nieuwprijs: +/- 240 euro Vraagprijs: 180 euro Op verzoek e.v.t. foto`s Opsturen mogelijk, t zit nog in de doos waar het in aankwam ![]() Reactie via PB of superarthurtje14@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() Leuke set!jammer dat het niet in losse delen weg gaat...had anders wel interesse in het een en ander.
|
|
|||
|
|||
![]() Gereserveerd
|