|
|||
|
|||
golf 2 gti g60
zeer nette complete golf 2 g60
Auto is circa dit jaar compleet overgespoten, gepolijst en behandeld met een wax-oyl behandeling op deze auto is niet bezuinigd!! ziet er als nieuw uit! informatie: Golf 2 G60 bouwjaar 1990 nette goedlopende G60 maakt 0.9 bar! schroefset edition lederen interieur 110% alles in perfecte staat ook hemel vloer enz! Qsp sportstuur perfect werkende digifiz ( digitale teller origineel vw zeldzaam!) lenso bsx 16 inch met zgan banden! nieuwe originele g60 uitlaat met kat vervanger edition achterlichten heldere koplampen met iron cross meesgepoten g60 bumpers votex console! (origineel vw zeldzaam) raid hp turbo druk / watertemp. / volt meter nette audio! (geen subwoofer) orignele nieuwe logo's wob logo's smoked knipperlichten dakraam lekvrij mistlampen en nog veel meer!!!! serieuze kopers kunnen komen kijken.. let wel liefhebbers weten wat dit waard is! auto heeft nog geen meeting gezien! deze auto heeft werkelijk geen krasje en of deukje! auto is meeting klaar en heeft veel bekijks! zoek je een perfecte g60 dan is dit je kans! de prijs van dit pareltje is €4250 auto staat in etten-leur (bij breda) Last edited by b2onthemove : 18-11-2010 at 22:45. |
|
||||
|
||||
verkoopregels lezen.
Quote:
|
|||
|
|||
prijs en woonplaats toegevoegd.
helemaal vergeten . |
|
||||
|
||||
dank je
|
|||
|
|||
Komt de kilometerstand op digifizz overeen met wat het blok gelopen heeft? Ik dacht dat een g60 nooit met digifizz geleverd is. Of is het een 16v kas met g60 ingebouwd?
Kan de wagen ook origineel gekocht worden (zonder de velgen, heldere verlichting,...)? Alvast dank! |
|
|||
|
|||
is een nette auto pas nog bij staan kijken.
Wel een 8v gti op papier maar zo om te keuren naar g60 hier in nl te zien aan de ombouw.
|
|||
|
|||
het is origineel een gti chassis
er zit een g60 motor in van een corrado incl bak. de corrado had 160000 km op de teller dacht ik. de wagen word verkocht zoals hij is. |
|
||||
|
||||
Ik ben van de golfjes 1 maar als ik dan toch een andere golf zou moeten kiezen dan zou het absoluut deze zijn.
Prachtige auto om te zien en de kleur is ook wel de mooiste kleur op zo'n auto, maar dat is natuurlijk mijn mening. Super auto als ik al niet twee golfjes had was ik even komen kijken. Succes met de verkoop!
|
||||
|
||||
Schitterende auto, kom snel langs zodra de mijne de deur uit is, verwachting is binnen een week, mits deze auto uiteraard nog beschikbaar is
|
|
|||
|
|||
zeer nette contente wagen!!!
loopt als een trein suc6 met de verkoop |
|
|||
|
|||
deze is verkocht!