|
|||
|
|||
VW Golf 3 VR6
Bij deze verkoop ik mijn golf 3 vr6 (2.8)
hij is van maart 1996 heeft voor het moment 160 xxx km. Ik heb hem begin dit jaar ingevoerd vanuit duitsland. Nu zitten er 17" RH velgen onder met dunlop banden in de maat 205/40/17 en een weitec schroefkit. (De RH velgen hebben een steek van 5*112, dus zijn er adaptors bij van 5*100 naar 5*112) Ook een vento front zit erop en de uitlaatlijn is aangepast bij sky-tune (heel mooi en sportief geluid! zeker niet overdreven) De originele velgen (15" bbs) met sneeuwbanden in de maat 195/50/15 zijn er ook bij, evenals de originele ophanging en de originele uitlaatlijn. Kan verkocht worden zoals hij nu staat (gelijk op de foto's) of in originele staat met of zonder velgen, weitec schroefkit erbij gelijk de koper wenst. De thermostaat is begin dit jaar vernieuwd omdat hij niet meer werkte en de koelvloeistof is ook ververst. Nu staat hij nog enkele weken ingechreven dus kan ik hem keuren voor verkoop, binnen enkele weken word hij uitgeschreven, dan is keuring voor verkoop niet meer mogelijk. Volgende opties zitten op de VR6: zwart lederen interieur,zetelverwarming, climatronic, elektrische ruiten, elektrische spiegels, elektrisch schuif-kanteldak, cd-wisselaar in de koffer en originele radio van VW , een trekhaak (kan erafgehaald worden indien de koper dat wenst) Vraagprijs gelijk hij staat op de foto's : 4500€ Vraagprijs origineel : 3500€ Elk deftig bod is ook welkom Last edited by Pietard : 25-10-2010 at 18:36. |