|
||||
|
||||
webers bewerkt en perfect opgemaakt
bij deze verkoop ik men webers omdat ik een andere wagen heb
kreeg vandaag ineens een mailtje van amt tuning dat ze klaar waren maar heb er helaas niets meer aan het gaat om de orginele webers , geen namaak rommel !! 40 mm met spruitstuk voor 8 v en nieuwe k&n filters , pakking !!!!! heb ze in den tijd 350 €betaald en nu 410 voor revisie/tuning zijn compleet gereviseerd en alles wat los verkrijgbaar was is dus ook vernieuwd zijn ook lichtelijk bewerkt voor iets betere prestaties , wat er juist gedaan is kan ik u ook niet zeggen , maar daarvoor wil ik je eventueel de nummer van amt tuning geven aangezien ik ze nog moet afhalen daar .. als hij ze mag plaatsen en afstellen op de wagen krijg je er 5 jaar garantie op prijs is 650 eventueel te ruil tege mooie set velgen , een 4 takt brommertje of onderdelen van jetta 1 bijbetaling is langs beide kanten mogelijk .. laat maar iets weten op mail ; jellekevda@hotmail.com , moesten er snel geintresseerde zijn kunnen we eventueel een afspraak maken om ze samen op te gaan halen , kan je de uitleg van de persoon zelf horen edit * zijn ondertussen opgehaald bij het bedrijf de rest hier .. http://s860.photobucket.com/albums/...e_vda/algemeen/ grtz
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs Last edited by jelleke vda : 13-09-2010 at 20:59. |
|
|||
|
|||
.
|
|
||||
|
||||
upke tzou wegmoete ..
|
||||
|
||||
upke met foto's !! liefst te ruil tege set 15 inch velgen
|
||||
|
||||
Omhoog voor een mooi stel carbs!
|
||||
|
||||
up up doe dan een goed bod moest je intresse hebben , moet echt weg ..
grtz
|
|||
|
|||
voor wat voor motoren zijn deze ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
voor de deze gaan zowat op alles , maar het spruitstuk is voor vw 8 v motoren 1.5 / 1.6 /1.8 /2.0 etc maar met ander spruitstuk passen ze op alle wagens grts
|
|||
|
|||
Kan je deze versturen ook? Wel naar België.
Vriendelijke groeten wesley |
|
||||
|
||||
versturen moet geen probleem zijn ben zelf van belgie , van waar bent u eventueel ,?
grtz
|
|||
|
|||
En verkocht aan mij. Geleverd en betaald.
Vriendelijke groeten Wesley |
|
||||
|
||||
Quote:
idd ! , veel plezier ermee ! mag dus dicht grtz