|
||||
|
||||
ff melden
Hallo Type 3 gekken,
ik ben nieuw op deze site, maar ik had nooit gedacht dat er nog zoveel type 3 liefhebbers in nl waren. ik heb zelf o.a. een squareback van '71 met een type 4 motor, de motor heb ik nog niet zolang geleden nieuw op laten bouwen en omdat ik hier hel tevreden mee ben (nooit snel genoeg) ga ik deze in mijn volgende project gebruiken. de rest staat te koop (zonder motor) kijk maar bij de te koop afdeling (ik vraag niet te veel) Groeten Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by P.N. : 24-03-2005 at 16:54. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou,hou ons niet langer in spanning ... wat is je volgende project ?? Weer een type3,of wordt het wat anders ... |
|
||||
|
||||
FOTO'S! (welkom trouwens :p )
|
|
||||
|
||||
bij deze wat foto's de groene type 3 is dus te koop (super harde auto) de witte is verkocht en de pick-up is mijn nieuwe liefde.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
KICKEN! |
|
||||
|
||||
sorry, ik was nog een fototje vergeten.
zoals ik al zij; de groene staat te koop en de witte is al verkocht.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Goed bezig!!! Eentje is nooit genoeg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is staat die hier ook in het foto album, stond ooit op Marktplaats te koop dacht ik. |
|
||||
|
||||
Klopt deze heb ik op marktplaats gekocht.
ben nu bezig om hem APK klaar te krijgen, ik heb er al nieuwe remleidingen, remvoeringen, en remcilinders opzitten. Morgen alles nog even ontluchten en dan kan ik tijdens het remmen ook weer gewoon rechtdoor rijden. heeft er iemand ervaring met de dwarsbalkjes onder de laadvloer, wat moet de staat hiervan zijn om door de APK te komen?.
|
||||
|
||||
Die moeten in orde zijn, maar is toch redelijk te vervangen?
|
|
||||
|
||||
Moeten ALLE balkjes in orde zijn??
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou ik ff voor de zekerheid aan Ron vragen. Die weet meer van de apk eisen. |