|
|||
|
|||
VWGlassee's aircooled garage
Jaar geleden mijne eerste kever aangekocht.
momenteel ziet hij er zo uit en een paar maand geleden nog eentje bijgekocht. Momenteel staat deze er zo bij In september vlieg er ik weer in. Dan zal er een andere bandenbak geplaastst worden, achterjupe wordt geplaatst en nog we kleinigheidjes. daarna kan hij in zijn lak komen grtz |
|
||||
|
||||
Geinige kever, had hem volgens mij al eens gezien op flat4free!
Gave pinstriping op de kofferklep Wat zijn de plannen voor de 2de kever?
|
||||
|
||||
leuk ding, had hem al gezien op VAGFest...
|
|||
|
|||
super VET! ding zeg...
met welke lak is ie behandeld het zwarte? matte lak maar welke? zelf gedaan? gespoten of gerold? succes met je 2de project |
|
|||
|
|||
Quote:
Jeps, zit ook op flat4free eerst wou ik de 69'er een race look geven en de carroserie origineel houden. Maar nu is dat allemaal veranderd en komt er een oudere bandenbak in voor een lange klep, lange voor en achterkleppen, oudere spatborden voor liggende koplampen, oortjes worden dicht gedaan en tanklep gaat ook weg. Lak wordt gewoon primer kan ik lekker zot doen met deze kever he hehe grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, ben ook naar VAGFest geweest :-D vond ik een top treffen!!! grtz |
|
|||
|
|||
Quote:
heb hem grotendeels opnieuw mat gezet. vorige eigenaar had hem ook al mat gezet met rode zijkant. Heb deze gespoten met de matte lak van motip grtz |
|
||||
|
||||
Erg knappe kever!!
Ik vind het paintwork op de zijkant erg geslaagd!! Op retroMania en VAG-Fest nog uitgebreid staan te bekijken. Mooie auto!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb de laatste tijd niet stilgezeten
Woody is tijd geleden verkocht dus heb ik me vollop bezig gehouden met mijn 69'er Plannen zijn gewijzigd. Hier enkele pics van hoe hij bij aankoop was tot nu grtz |
|
|||
|
|||
Goed bezig... wel een bekende kleurcombinatie!
|
|
||||
|
||||
idd niet stilgezeten.. leuk idee die spuitcabine onder de brug..
|
|||
|
|||
Quote:
hehe ja he heeft wel goed geholpen hoor |
|
|||
|
|||
Quote:
zit veeeel verschil in ze Maar volgend jaar krijgt hij toch een ander kleurtje grtz |
|
||||
|
||||
Das idd nie stil gezeten!
Wordt wel glad.
|
|||
|
|||
vandaag nog is terug geweest om wa stukken af te zetten zodat ik kan binnekort kan beginnen met de opbouw en motor
heb hem is buiten gezet en de lak is al veel matter geworden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: grtz |
|
|||
|
|||
Motor ligt uit elkaar
heb andere koelkap gekocht en wa toebehoren zijn in goede staat dus zandstrale was niet nodig de rest van het plaatwerk word wel gezandstraalt voor: na: Na vrijdag werk ik weer verder grtz |
|
|||
|
|||
Lang geleden dat ik hier nog een update geplaatst heb
Ik ga niet alle foto's posten, maar toch enkele zodat je de kever toch wat ziet evolueren Details Blokje bijna af Hemel er in interieur gekocht mistlichtje Reservewiel Matten er in ramen er in Gordels in het geheel Nieuw stuur gekocht Eerste keer afgekeurd voor de achterste remmen Daarna klaar voor de 2de poging ... en jawel goedgekeurd! eentje met m'n vriendin voorasje Voorkant omlaag En dan de foto's van dit weekend Grtz |
|
||||
|
||||
Top ziet er super uit
|
|
||||
|
||||
kikken hoor..!!