![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Ik ben niet zo in-to the looks, maar ik vind het wel erg leuk om er meer van te weten. Zijn er typische kenmerken (velgen oid) voor verschillende looks te benoemen? Ik ben nu redelijk op de hoogte van de Cal-look (verlaagd, glimmende lak, sportvelgen), maar er zijn er zoooo veel! Ben benieuwd! ![]() Rens |
|
||||
|
||||
![]() cult-society look heeft mijn aandacht wel
|
|
||||
|
||||
![]() cult old skool en cleaned look....that's my look....en "the boy racer look"
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by richard : 28-01-2005 at 19:49. |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben totaal in voor de resto-look!!! Zo'n beetje zoals deze
![]() ![]() ![]() gtz Tom
|
||||
|
||||
![]() Hou het wel bij de christiaan look
![]() Als ik iets mooi vind, schroef ik het op mijn auto.. anders niet :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die stijl past me niet :p ... ik ga voor de Bennie look. --> BBS <-- (hint Chriske) eronder en laag.
|
||||
|
||||
![]() de old school rat/racer look is wel mijn ding
![]() jammer dat dit alleen luchtgekoeld is, anders had ik nog wel wat leuke plaatjes ![]()
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=bug59]Ik ben totaal in voor de resto-look!!! Zo'n beetje zoals deze
![]() Resto-look!!! |
|
||||
|
||||
![]() Restolook en ratlook hou ik wel van
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
strakke auto! mooie foto's btw.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx !! Kever staat wel op andere velgen, de eerste fotoshoot was een week nadat ie helemaal af was ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vind de fuchsen nog mooier staan dan de baby fuchsen.. btw dát is nou nog eens een mooie file! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind ik zelf ook ![]() Wilde ze altijd al hebben, je moet er alleen wel tegen een mooie set aanlopen! Babyfuchsen zitten nu onder de fastback File is zeker leuk, en bijna allemaal forumbekenden ! vlgnr vorige foto: Volksaddiction - Keverfreak - Leo - Sabine_bug - Airtime - Rick - Meetlint - ??? - Krukab - 62notchback - Rob - keverpech Hier nog een plaatje van de andere kant ![]()
|
|||
|
|||
![]() Restolook... Is dat gerestaureerd, verlaagd, met glimmende velgen? Wat is het verschil met callook dan?
Rens |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Restolook is met zo veel mogelijk zooi erop, callook is met zo min mogelijk zooi erop......... Restolook is voor EN achter laag, callook is veelal alleen voor laag. Restolook heeft zoveel mogelijk chroom en bumpers met rozetten, towelbars, bumperbars enz enz, callook alleen smalle bumpers of helemaal geen bumpers Zo zijn er nog wel en stuk of wat verschillen ! Callook en restolook zijn beiden gerestaureerd met glimmende wielen........verschil zit m in de details. Hier even een callook en een restolook: Callook restolook
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 30-01-2005 at 20:12. |
|
|||
|
|||
![]() Oke tof!
En German-look? Of Gasserlook?? What the F*** is that!? Rens |
|
||||
|
||||
![]() Wow, vind die rij voor de brug er extreem gaaf uitzien! Kom ik ook nog wel te staan....OOIT...
|
||||
|
||||
![]() (ik bedoel de rij op zich niet, maar de auto's zover ik kan zien zijn errug leuk!)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor germanlook gebruiken ze veelal de 1303, en dan laag, met een dikke (porsche)motor, porsche cupwielen, en de auto afgewerkt met carbon spiegels, carbon steenslagbeschermers en dat soort race artikelen Voorbeeld Germanlook (heb geen 1303's op mijn computer :o ):