|
|||
|
|||
BonoVanThienen
hey ik ben bono
woonachtig in temse (belgium) ben sinds een jaar tdi rijder , hiervoor altijd benzine gereden ben momenteel zo een beetje de 90pk beu heb een complete seat cordoba van 1999 met afn motor gevonden met schade ik wil nu deze motor in mijn golf leggen niet dat de 1z motor van nu slecht is of versleten maar ik heb grote tuning plannen met deze motor vandaar en dan spreek ik over (injectors, turbo, inlaat, uitlaat compleet,tot zelfs cilinderkop en mazoutpomp enz ) daarom wil ik nu eerst deze afn motor inbouwen dit is de reden dat ik me toevoeg aan dit forum om me met mijn mogelijke probs te helpen en ik kan ook wederzijds andere mensen mss helpen hiereen foto van de golf momenteel het is een golf mk3 van 1994 in blauwpaarse kleur met nu 208.000km van eerste eigenaar gekocht compleet schade vrij en in bijna onberispelijke staat deze heeft als opties elekt dak en spiegels en ramen , compleet leder met 4 hoofdsteunen buiten compleet gt versie met gti lip is zeer veel verlaagd en heeft nog wel enkele leuke mods http://i53.tinypic.com/httrmd.jpg Last edited by Beetlefreak : 26-07-2011 at 23:46. |
|
||||
|
||||
Foto werkte niet, nu wel
|
|
||||
|
||||
Welkom Bono.
Mooie golf,aparte sideskirts heb je,waar komen die vanaf.
|
|||
|
|||
Quote:
is een setje van lester echt lelijk in de bestel boek maar ongespoten perfect op een gt pakket golf 3 grtz |
|
||||
|
||||
Ziet er beter uit als de orginele en sluit mooi aan bij de voorlip.Lijkt een beetje op die bij een golf 3 cabrio zit,alleen is die van metaal.
|
||||
|
||||
ik had ze ook onder mn mk3,leuk setje,zelf nooit geweten waar ze weg kwamen.lester dus.....
welkom.
|
|||
|
|||
de motor ligt erin en draaid rond en slaat al aan
foto's post ik nog wel ben nu bezig met alle vacium slangen te vervangen door samco darmen en aan het opmeter voor mijn ic buizen en rubbers en inlaat en ook het luchtfilter gedeelte grtz bono |
|
||||
|
||||
Geweldig kerel
|
|
|||
|
|||
de beloofde foto
van de motor wissel afwerking komt later allemaal voor de 1z na de afn meer volgt |
|
|||
|
|||
weer even verder gedaan
en deze |
|
|||
|
|||
hier ben ik met de verdere foto's en stilan krijgt het vorm
dat was het tot nu |