|
|||
|
|||
audi s2
te koop aangeboden:
zwarte audi s2 avant van het jaar 1993. 2.2 20v turbo. 115.000km. electrische ramen. cv. airco cd speler. verlagingsveren quattro interieur. ... ophangingsrubbers zijn net vernieuwd. nieuwe camberbouten. remleidingen achteraan deels vernieuwd. en nog enkele zaken wat ik nog nie weet (staat nog bij garagist). kas zelf heeft een beke werk. wagen staat nog op nederlandse papieren, maar staat wel in belgie. vraagprijs 6.500€. nu 5.500!! goed bod mag ook gedaan worden. reden van verkoop. wil terug een golf 2 gti/g60. overname mogelijk van verschillende wagens. grootste interesse in golf 2 gti/g60. foto's komen nog. grtz Last edited by vedett : 21-08-2010 at 10:19. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Wordt tijd voor een paar knappe foto's Andy, zal de verkoop helpen!
|
|||
|
|||
Quote:
ja, weet het. ma hij staat nog bij de garagist voor nieuwe stabilisatorstangskes... van de week komen ze normaal zeker! grtz |
|
|||
|
|||
thx voor de foto's, da is hem dus idd.
grtz |
|
|||
|
|||
wagen is wel uitgevoerd.
hier zijn dus geen nederlandse papieren meer bij !! er zit een export verklaring bij en zal dus opnieuw ingevoerd moeten worden als hij naar nederland komt. even extra info vanuit mijn kant wagen is gechipped door MTH groot onderhoud gedaan bij 103000km distributieriem vervangenbougies vervangen 1 bobine vervangen beurt gehad (5w40 olie, lucht en oliefilter ) lambdasonde vervangen n75 klep vervangen divertor valve vervangen multi temp sensor vervangen brandstofleidingen onder auto vervangen oja, ik heb dus geen belang bij de verkoop van deze wagen, zet er alleen even wat extra info bij omdat het hier redelijk beknopt is wat er staat
|
|||
|
|||
heb idd de uitvoeringspapieren, maar is hier nog niet ingevoerd dus veronderstel dat het nie echt moeilijk kan zijn hem in nederland terug in te schrijven....
|
|
|||
|
|||
up,
prijs bespreekbaar. zeker indien geen inruil want heb er 1 opt oog.... grtz |
|
|||
|
|||
Had je nu maar een rallye gewilt hehe, nouja succes met de verkoop.
|
|
|||
|
|||
Is alle historie van deze wagen bewaard? (onderhoudsboekje, originele aankoopfactuur, facturen van herstellingen...)
Enige technische mankementen aan de wagen? |
|
|||
|
|||
Quote:
historie is er niet bij. de herstellingen zijn uitgevoerd bij ene dak ken, dus geen facturen. alle technische mankementen zijn net gemaakt, staat klaar voor de keuring. enige dat moet verandert worden zijn de banden. dit zijn nog winterbanden want de wielen vanop de foto's zitten er niet op. wagen mag weg voor 5.500. @sebbe. zoals gezegd via pm, wil ik enkel een gewone gti/g60. grtz |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
als ik de s6 niet had gehad, was deze absoluut verkocht geweest
|
|||
|
|||
Quote:
héhé, spijtig dat je die hebt dagelijkse up! inruil nu ook mogelijk van een t1 bus of een kever van voor 1966... opleg van mijn kant is ook altijd mogelijk naargelang van wat je eventueel inruilt! grtz |
|
|||
|
|||
Is dus al wel een NL er geweest?
en Rogek heeft de bpm niet terug gevraagd bij de belastingdienst? dan kan ie dus zonder bpm weer terug naar NL gehaald worden.. enkel de kenteken kosten en hij is weer NLer.. voor de eventueel gerintresseerde. |
|
|||
|
|||
Quote:
daar kan ik helaas geen antwoord op geven... grtz |
|
||||
|
||||
Wat kost het nu dan om deze S2 op NL kenteken te krijgen, wellicht kijk ik er over heen maar mij is het een beetje onduidelijk...?
Dikke vette UP voor dit plaatje...!!!
|
|||
|
|||
Quote:
kan niet veel kosten veronderstel ik? en up, prijs bespreekbaar! moet zo snel mogelijk weg wegens geen plaats meer...!! grtz |