|
||||
|
||||
Volkswagen Golf 1.6 GLS 1977
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Wat ik mij kan herinneren is dit niet veel, ding staat al langer dan een halfjaar te koop...
|
||||
|
||||
Wat bedoelje met niet veel. de auto of de prijs .
|
|
||||
|
||||
Met deze prijs al hij nog wel even te koop blijven staan. Voor dit geld heb je ook een hele mooie GTI.
Ziet er wel netjes uit, maar volgens mij zit hier origineel wat meer chroom op.
|
||||
|
||||
Idd origineel heeft de GLS ook chroom om alle ramen ,en chromen grillelijsten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De auto, ik ben er toen eventjes omheen gelopen. En zoals de anderen al zeggen hij mist het een en ander aan originele onderdelen...
|
||||
|
||||
Ook al zouden de originele onderdelen aanwezig zijn vind ik het nog best een stevige prijs...
|
||||
|
||||
Dit is de grootste rotzooi verkoop garage die er is in omstreken, toevallig die jongen wat er op de foto staat in de garage poort, op foto5 is een bekende van me. Werkt er niet meer omdat er zoveel klokken terug gedraaid en vervangen werden dat hij het niet meer normaal vond.
Ik zou daar nog geen fiets kopen. Bij ons heet die zaak Fredje bezeiks! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Is dat GolfGLS logo nou wit gespoten of zie ik dat verkeerd
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep