|
|||
|
|||
Vragen over Golf gti 8v
Ik heb even wat vragen
Heeft het nut om een originele luchtfilter te vervangen door een K&N inleg filter? Verder ben ik opzoek naar een schroefset voor een golf 2 gti, alleen welke zijn best value for money? Last edited by Djdewit : 07-09-2010 at 13:45. |
|
||||
|
||||
Naar het schijnt hoeft zo'n K&N filter nooit meer vervangen te worden.
Ik geloof daar echter niet zo in. Heb fijn een originele filter erin die om de zo veel tijd vervangen wordt Een V-Maxxx schroefset doet het kwa prijs-kwaliteit verhouding altijd erg goed. Zijn niet té stug, en is netjes afgewerkt.
|
||||
|
||||
Filter is leuk, gaat veel langer mee. Alleen moet jeje afvragen of je meer dan 50e voor een filter wilt neerleggen
|
|||
|
|||
Okay, zo´n v-maxx schroefsetje ziet er wel aardig uit, evenals de prijs. Alleen maakte ik me zorgen om de verlaging. Ik wil zelf max. 3 cm verlagen, op de site echter staat Verstelbereik vooras : 40-85mm. Ik hoor het graag
|
|
|||
|
|||
Meeste sets,ook vast begint bij 40mm
|
|
|||
|
|||
Haha, oke dat veranderd de zaak. Ik zag net een topic ook op dit forum, met foto´s van 4cm verlaging wat me wel beviel.
|
|
|||
|
|||
Kan dan inpricipe met de orginele dempers
|
|
|||
|
|||
de schokdempers achter zijn niet meer wat geweest is zeg maar, vervanging is wel gewenst. Die V-maxx zien er prima uit, miss iemand nog andere suggesties die ik in overweging moet nemen? GR. Dirkjan
|
|
||||
|
||||
Ik zou voor een schroefset gaan.
4cm klinkt veel, maar is schrikbarend weinig. En mocht je ooit van mening veranderen watbetreft de verlaging, hoef je dan maar even de auto op te krikken en te schroeven. Bij een vaste verlaging kost het dan weer meteen geld..
|
||||
|
||||
Als je maar 4cm gaat verlagen zou ik een vast set nemen, rijdt echt 10x beter dan een schroefset.
Ik had een Bilstein set (mag je hebben voor weinig) op die hoogte en nu een Weitec schroefset maar dat stuitert veel meer. Oja, K&N filter haal je geen winst uit en als ie nieuw is laat ie veel meer deeltjes door dan een origineel filter. Zo'n K&N filter is geolied en pas als ie een beetje 'dicht' gaat zitten werkt hij optimaal. Last edited by sab993s : 10-09-2010 at 15:53. |