Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 22-08-2010, 16:02
Ant-'s Avatar
Ant- Ant- is offline
Forum Newbee

Default Ant-

Hoi,

Ik ben Anthony, 24 jaar, kom uit Roosendaal en heb gisteren een Golf V 1.9 TDI gekocht. Zit 150.000 km op en hij is van 2005. Hiervoor reed ik een Seat ibiza 1.4 uit 2004. Die staat nog te koop, maar zal zo weg zijn. Wel lekker als je van een langzame 1.4 naar een tdi gaat.
Reply With Quote
Old 22-08-2010, 16:25
LRR's Avatar
LRR LRR is offline
Getting there...

Welkom Anthony,

Foto's van de rides ??? En nog plannen met de mk5 ??
Old 22-08-2010, 17:10
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer

Welkom!

Ik ben ook benieuwd naar de foto's
Old 22-08-2010, 17:12
de Rooij de Rooij is offline
VW Addict

Send a message via MSN to de Rooij

JEEJ. Zuidwesthoek represent!
Reply With Quote
Old 22-08-2010, 20:04
Ant-'s Avatar
Ant- Ant- is offline
Forum Newbee

De foto's komen eraan, maar heb de auto van me neef overgenomen en hij zei na de testrit "neem hem maar mee". Dus de wagen is nog erg vies en krijgt van de week een showroom poetsbeurt.

Ik wil er nog een alarm inzetten, want heb ik Alpine IVA W202R in de Seat die over gaat. Me neef had deze radio ook, maar die was er binnen een maand gestolen. In me Seat heb ik alarm en die stond er toen naast. Hebben ze hem laten zitten. Weet alleen nog niet goed hoe of wat voor het alarm. Bij de dealer betaal je rond de 600 euro en dat vind ik veel geld. Wat ik wel belangrijk vind is de het alarm gewoon op de VW sleutel werkt en geen apart kastje. Misschien heeft iemand een kwalitatief goed adres met scherpe prijzen.

Daarnaast heb ik graag Xenon, maar daar denk ik nog even over na. Evenals een chip en andere wielen.
Reply With Quote
Old 06-09-2010, 17:14
Ant-'s Avatar
Ant- Ant- is offline
Forum Newbee

Zo gisteren op het werk even vanuit kantoor een aantal foto's geschoten. Beetje van ver en door het raam, maar dan hebben jullie een idee hoe hij eruit ziet. Ik moet hem nog steeds wassen, maar na deze week heb ik vakantie dus dat gaat goed komen.

Even een vraag, bij de inbouw moesten alle kappen eraf. Nu zit deze rond de airco knoppen niet helemaal klem, maar ik zie daar ook geen klik systeem. Dit hoort toch niet zo?

Radio inbouw ben ik niet 100% tevreden over, maar ben bang dat er weinig andere opties zijn. Heb al contact gehad met Alpine, daarvan kreeg ik vanmorgen om 9.15 uur keurig antwoord op mijn vraag of ze speciale inbouwframes hadden voor VW Golf V van deze radio. Hadden ze niet, maar kreeg wel een link van een bedrijf die het in zekere vorm had. Maar vond dit niet optimaal. Andere radio is niet echt een optie, deze is echt super fijn en ipod controle is geniaal. Ipod ligt in het dashboardkastje en zonder te boren kon de kabel worden bevestigd.

Hier de alternatieve optie voor de inbouw:

Het staat dat het er is voor VW Golf V (vorm zal wel voor Golf zijn aangepast), maar ook hier zit weer zo een extra naad. Moet er nog even over nadenken. Zie net dat volgens de producent, onze lokale autoshop officiële dealer is, dus in me vakantie eens kijken daar.

Inmiddels zit er ook een DEFA alarm in. Stond eerst op sensitiviteit 3, maar toen ging het alarm steeds af om niets. Nu staat hij op 2 ingesteld. Tot nu toe gaat dat beter. LED zit tegenwoordig op de voorruit sensor geïntegreerd, scheelt weer gaatje boren. Verder geen extra kasje nodig, deze wordt in de sleutel gebouwd.

Wanneer de auto schoon is zal ik wat meer goede foto's maken.

Last edited by Ant- : 06-09-2010 at 17:23.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules