Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Passat
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 22-09-2010, 22:16
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default Stuurhuis Passat Variant TDI 1998

De auto waar het om gaat:

Passat Variant
1.9 TDI 81kW / 110pk
Bouwjaar 1998

Zover mijn Passat kennis gaat, zonder de auto gezien te hebben, zou dit een 3B2 moeten zijn.

Dan het probleem:

De auto stuurt erg zwaar. Ik heb wat gelezen over het stellen van het stuurhuis dmv een (volgens mij) 17mm boutje ergens op het stuurhuis. Iemand die me hier wat meer over kan vertellen?

Nadat ik gelezen had dat er iets te stellen viel, ging ik er dus van uit dat het hiermee verholpen zou zijn. De eigenaar van de auto zegt echter dat de auto ook stuurbekrachtigingsvloeistof verbruikt. Onlangs bijgevuld omdat het opeens veel te laag stond. Hier een hele tijd mee gereden, en niks hoeven bijvullen, tot op een gegeven moment er weer geen druppel meer in zat.

De ene garage zegt dit, de andere dat... ik wil graag horen wat jullie er over te zeggen hebben.

Volgens de dealer zijn er nogal wat verschillende stuurhuizen voor deze auto geleverd. Onderdeelnummer kan ik op z'n vroegst vrijdag aflezen, dus als iemand me voor die tijd hiermee verder kan helpen zou dat fijn zijn.

Alvast bedankt voor de info en 't meedenken. Als ik nieuwe info heb gooi ik die gelijk hier in 't topic.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Reply

Posting Rules