![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kwil heel graag dat mn auto dichter bij aarde komt. Liefst 60 voor en 40 mm achter. Vanwege de keil-vorm.
Maar ja... welk merk kan ik het beste nemen???? het gaat om een Steilheck uit 1989. Ik weet dat Weitec in Duitsland 315 kost. Maar bij Antera 400. Dit exclusief inbouwen.
|
||||
|
||||
![]() Zie topic Groepsaankoop Weitec. Misschien dat er nog wat van die prijs af kan als je meedoet met de groepsaankoop.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vanwege welke 'de keil-vorm'? Wigvorm bedoel je? Met 60/40 krijg je bij een steilheck geen keilform hoor... heeft standaard al een iets wat oplopende taille lijn, maar de dorpel loopt echt wel af. Vooral de achterste spatbord-randen zijn zo laag dat je een wigvorm-effect niet snel krijgt.. Daarbij: de Polo is voor zwaar en achter licht; doe m overal even veel naar beneden: ziet er beter uit, en rijd ook niet zo raar..... just mine .02$
|
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog diversen veren.
kan je lekker combineren,dus als je geintreseert bent mail ff.
|
||||
|
||||
![]() Pat : 60 mm veren op slappe of uitgebluste standaard dempers werkt niet .
Veels te kort dus je veren schieten steeds los En wat MM Golbutt al zei : groepsaankoop wachten ? Scheelt je geld . Je kan altijd goedkoper in Duitsland een set scoren maar hoe doe je dat met de garantie ? Psies .. moet je weer voor terug .. gaat je voordeel in je benzinegeld en montage zitten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() kheb bij antera 60/60 weitecs besteld! incl montage 475 euro
|
||||
|
||||
![]() Stuk ongeduld is het ook, maar Mark heeft weer wat te doen
![]()
|
||||
|
||||
![]() He bedankt he!! Kost ons ook geld geinponum!
![]() He Snert, we gaan niet dollen met m'n naam he!! ![]()