![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben op zoek naar een ruimte om aan m'n bus te werken.
Maar het valt donders tegen om iets te vinden ![]() Is er toevallig iemand die wat ruimte overheeft of iets weet in de buurt van Middelburg (zeeland) ![]() Het is namelijk niet echt een schappelijk temperatuurtje om nu op de straat te liggen :frown:
|
||||
|
||||
![]() Garageboxen zijn daar (wel) tegen schappelijke prijzen te huur. Al gezocht?
|
||||
|
||||
![]() waar haal jij die wijsheid vandaan ?
het valt hiernog vies tegen. als je al iets vindt mag je er niet sleutelen en stroom zit er meestal ook niet in. hier in de omgeving zitten zat boeren met een half lege schuur, maar die stallen liever caravans. maakt geen lawaai en is ook niet brandgevaarlijk (zodra ze een slijptol of lasapparaat zien doen ze moeilijk)
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb 17 jaar in Terneuzen gewoond en daar waren/zijn via de woningbouwvereniging regelmatig garageboxen te huur.
|
||||
|
||||
![]() aha, iets noordelijker is het vinden van een garagebox moeilijk. zeker via de woningbouw (want huurders van hun huizen hebben voorang). een box is meestal toch te klein om in te sleutelen
|
||||
|
||||
![]() Ik heb mijn auto omgebouwd in een garagebox, het is te doen. Kan wel begrijpen als je je auto helemaal gaat demonteren dat het niet zo snel meer past.
Ach en wat is tegenwoordig Middelburg-Terneuzen nou voor afstand? In 20 minuten ben je er. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja, ik vind het toch een beetje krap, een bus van 4,5 meter in een garagebox (waarschijnlijk zonder stroom), en Terneuzen is idd tegenwoordig vlak bij maar het is toch lastig om daar te komen als je enige vervoer in Terneuzen in een garagebox ligt
![]() Misschien dat iemand nog een stukje loods overhad wat ik misschien kon huren, of iemand die zoiets weet. Mooi kooploodsje in de buurt is ook welkom!