|
||||
|
||||
Man biedt gestolen auto aan eigenaar aan.
Welke idioot gaat nu een VW jatten en vervolgens op internet zetten?...
Maar ben wel blij dat de auto terug bij de eigenaar is. Zie de rest op: http://www.telegraaf.nl/binnenland/...internet__.html Een bekende van Volksforum?
|
||||
|
||||
Haha zo zie je maar weer dat er ook hele domme mensen zijn.
Maar hoe wou hij in gods naam de auto overschijven. Erik. |
|
||||
|
||||
Quote:
voor onderdelen hoef je um toch niet over te schrijven? maar dat die vent nog ontkomt, kan ik met mijn beetje verstand niet bij hoor....
|
||||
|
||||
domme actie
maar wel alert van de eigenaar en politie natuurlijk ontkomen pffffff en wat overschrijven betreft: overschrijven kan heel gemakkelijk sta je tegewoordig versteld van als je een kenteken en chasisnr hebt is het zomaar gedaan
sa ist en net oars Last edited by sdi-tje : 20-08-2010 at 23:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
idd niet normaal dat ze zo een man niet pakken. Ik was de reactie's eronder aan het lezen. wat bedoelen ze met"dit had de politie van nijmegen wel anders aangepakt"? Ik volg het nederlandse nieuws niet zo Grtz Jel
|
|||
|
|||
die schieten gewoon een vent dood.
|
|||
|
|||
dat is nou precies waarom ik een hekel heb aan die blauwpetten.
Waarschijnlijk zijn ze met sirenes en alles aan komen zetten. En als ze staan te laseren doen ze dat opeens in burger. Hier in het dorp ook een keer iets moois. Eigenaar van de Fixet hoort een inbreker 's nachts. Belt ie politie en zegt tegen ze. Doe niet opvallend dat ontsnappen ze. En ja hoor. Hebben ze 2km van te voren sirenes al aan. En idd de inbrekers zijn nooit gepakt. Stakkers zijn het! ACAB!
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ongelooflijk dat de politie die kerel nog weg laat komen he!
Die reactie in de telegraaf, stuur er een mannelijke en vrouwelijke agent heen, niet verdacht en dan pak je zo iemand gewoon.... |
|
||||
|
||||
haha we hebben op de zaak nog iets mooiers gehad....iemand die sleutel van demo insignia van een verkoper uit zijn bureau had gehaald en gewoon in gestapt en weggereden.....verkoper heel de zaak rond hey heb jij mijn auto gezien?.....word een uur later opgebeld dat hij zijn auto kon terugkopen voor 20.000 euro..........gekke mensen:P
|
||||
|
||||
Goed dat die kerel z'n auto weer terug heeft, en over dat geklungel van de politie verbaas ik me al niet eens meer.
Denk dat ik ook maar de criminaliteit in ga.
|
|||
|
|||
Quote:
dat zit je toch al |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik woon in Sittard, dat is iets Zuidelijker dan Helmond en dergelijke, Molle. En als ik daarin zou zitten, had ik ook zeker geen niet-rijdende mk2 meer, en al helemaal geen Honda (rijdend of niet rijdend).
|
||||
|
||||
Quote:
lol