|
||||
|
||||
Mijn Golf 2 van €100,- koelvloeistof lekkage :(
Hallo allemaal,
Een grijze 1.6 Volkswagen Golf CL uit 1990 De teller staat stil op ongeveer 190000! Die werkt niet meer. Is gekocht voor maar 100 Euro!! Er zit wat roest onder de voorruit en de achterklep... Voorzien van een GTI grill Is het alleen helaas niet.. De plannen zijn: Nieuwe APK volgende week dinsdag, en hopen dat de Golf wordt goed gekeurd! Ik ben benieuwd.. Verder wil ik een paar leuke velgjes, deze BBS velgen op de foto's zijn van een mede-forumer: floris-jan1, hij heeft een rode Golf van 1984. Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden: Groeten Chris Last edited by chris634 : 08-06-2010 at 15:25. |
|
||||
|
||||
Ziet er op het eerste gezicht erg netjes uit! Zeker niet slecht voor 100 euro
|
||||
|
||||
Mooie auto hoor jongen! En dat voor maar 100 ballen, ongelovelijk.. Die velgjes staat hem er goed! Alleen moet de auto worden voorzien van een dikke verlaging.
Owja, wissertje plat!!! Hopen dat ie apk wordt goed gekeurd.. Succes!
|
||||
|
||||
Die wisser gaat morgen plat denk ik, en heb besloten om die manhattan stickers er ook maar af te halen
|
|
||||
|
||||
Goedzo! Die sticker kan je wegkrijgen met een caramelschijf, anders gebruik je de search funtie eens..
Hier nog een foto bij Tjeerdsema Niet super kwaliteit, maar toch beeldmateriaal. De volgende keer ff foto's maken overdag.
|
||||
|
||||
Verdomd nette auto, en niet eens alleen voor een 100 euro auto!
Succes ermee.
|
||||
|
||||
Dankjewel Als je van dichtbij kijkt valt het wel tegen hoor:P
Op het voorpaneel zit een flinke deuk, in de passagiersdeur zit een aardige deuk, en de achterklep is behoorlijk roestig. Maar je hebt gelijk, over het algemeen ziet ie er nog goed uit |
|
||||
|
||||
Allemaal panelen die losgeschroefd kunnen worden, geen probleem dus.
Gewoon opzoek naar nette panelen en je bent klaar. Maar zakken kan ie in ieder geval al.
|
||||
|
||||
Zeer gaaf dingetje voor een bankje!
|
|
||||
|
||||
Hij lijkt erg op mijn 1e Golfje,was alleen een Madison(YG-56-PR)
Leuke Golf voor weinig geld! Ik heb er tijdje geleden ook nog 1 opgeknapt,die was 150 Euro. Succes ermee!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit voor 100 euro Plat op zn bek douwe :P haha
|
||||
|
||||
Bedankt voor al jullie leuke reacties
Ik heb vandaag nog even wat betere foto´s gemaakt dan de foto´s van gisteravond van hoe mijn golf er nu bij staat. De apk is ook weer een dagje dichterbij, dus ben erg benieuwd of ie er door komt:P Bijdeze dus mijn foto´s: Last edited by chris634 : 13-04-2010 at 14:29. |
|
||||
|
||||
schier dinkie! Die velgen staan em erg goed! en de deukjes vallen best mee zo te zien
|
|
||||
|
||||
leuke auto voor 100 euro ziet er goed uit.
|
|
||||
|
||||
Voor 100 piek had ik die deuken niet gezien !!!
Geen rare koets voor dat geld kerel !!!! Succes ermee !!
|
||||
|
||||
Leuke foto's, komt vooral dat het overdag is!
Wel een bekende plek trouwens... Haha Tot zo! velgjes kopen?
Daily: '99 Golf mk4 Last edited by floris-jan1 : 13-04-2010 at 19:55. |
|
||||
|
||||
Puik karretje voor dat geld
|
|
||||
|
||||
Quote:
AMEN!
|
||||
|
||||
Voor 100 euro kun je er niks van zeggen nette Golf voor dat geld. Mocht je nog onderdelen nodig heb hier nog twee Golf 2 slopers staan.