|
|||
|
|||
Derby GLS 1977
Nieuwe aanwinst. De plannen, Eerst de auto voor zien van Apk, Daarna verlagen, FK Highsport is besteld Ats classic's er onder knuppen En verder geef ik de auto heel veel liefde Last edited by marcel #2 : 11-02-2010 at 00:08. |
|
|||
|
|||
Toffe wagen!
Suc6 met apk klaar maken, hoop dat ie nog in goede staat is!? |
|
||||
|
||||
stoer hoor! mooi poetsen was het eerste wat ik zou doen als ik jou was.
|
|||
|
|||
Ik wacht even met wassen, ben bang dat me alles vast vriest.
Quote:
Heb maar 2 kleine roest plekjes, bij de dorpel en bij het raam Alleen moet wel een nieuwe brandstoftank en deur hebben die zijn er minder aan toe. |
|
||||
|
||||
mooi mooi mooi
Succes er mee
|
||||
|
||||
Succes
Hoop voor je dat er zo weinig roest is als wat je zegt... We wachten het resultaat af Punten waar de meeste Derby's/Polo's last hebben van roest: -Krikpunten voor en achter -Vulhals van de tank -Accu wak/bak -A-stijlen, je ziet het niet, omdat het voorscherm er tegen aan zit. Dit kun je pas zie als je de voorschermen er af haalt... -Rechter- en linkerhoekje onder het voorraam -Voorste binnenschermen helemaal aan de voorkant |
|
|||
|
|||
- Li/re onderaan achterraam
|
||||
|
||||
Welke kleur is het??? Panamabruin of bronz mettalic?
Ik denk als ie nooit gerestaureerd is dat je wel wat meer roest tegenkomt.. Ik ben 1 keer een roestvrije 78er derby tegengekomen, die heb ik gesloopt voor de onderdelen..
|
|||
|
|||
mooi spul. Lekker poetsen apk en rijden. Fk set mooi spul. En ats ook ? Welke maat 7en 8j ?
|
|||
|
|||
Panamabruin is het
De ats'jes komen er niet onder.. ze steken gigantisch uit dus dat word opzoek naar een nieuw setje velgen. |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:12. |
|
||||
|
||||
leuk karretje marcel,hoop voor je dat ie echt zo hard is
|
|||
|
|||
Vandaag aan het sleutelen geweest.
Dit was het resultaat halve wege de dag Het zat bepaald niet mee vandaag, vele onderdelen pasten niet of waren verkeerd. De ontsteking moet afgesteld worden en dan kan die voor de apk. Last edited by marcel #2 : 20-02-2010 at 16:02. |
|
|||
|
|||
leuk ding maar is het knopje van de airride kapot ?
|
||||
|
||||
Ben benieuwd of je wielen/banden goedgekeurd worden/geen bekeuring opleveren?
|
||||
|
||||
beetje verkeerde et die classics. hoewel het wel et 20 en et 0 lijken.
is het onderstel van een derby anders dan van een polo1 (f) bij mij lijkt het allemaal wat meer naar binnen te staan? maaruhh, als je achteruit rijd moet je wel eerst je deur dicht maken hè deurtjes zijn er nog wel gelukkig. ik vin um gaaf en blijf um volgen groet frank
Last edited by knedel16vweber : 20-02-2010 at 22:27. |
|
||||
|
||||
vind de wielen veelste breed... verder keep up the good work
|
|
||||
|
||||
de wielen zijn idd veelste breed,toch ziet ie er (op de deuk na)nog helemaal niet zo gek uit
|
|||
|
|||
kvind et wel super staan met die wielen! eenmaal gezakt wordt et een bom
|
|
|||
|
|||
dit is geen panamabruin zo te zien, wel een heel gaaf kleurtje..
zo eentje is er bij mij in de schuur ook nog ooit gesloopt. succes met je auto! Gr.