![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik heb me velgen aangeschaft lenso 15" ik had er een 195/50/15 laten optrekken een oude band voor te kijken als deze niet schuurde maar hij schuurt de velgen zijn 7 breed en een et38 zou het kunne dat mijn veren van achter stuk zijn de testen zijn wel goed als je hem naar onder duwt komt hij direct naar boven maar als we met zijn 4 er in zitten 2 kindjes achter schuurt hij weet iemand raad het gaat over een golf 1 cabrio van 1982 mvg marco |
|
||||
|
||||
![]() hij scheurt of hij schuurt?
als die schuurt, waar schuurt die tegen aan? foto's? Lenso's met 195/50 moeten gewoon passen of je auto moet zo ontzettend laag zijn...
|
|||
|
|||
![]() hij schuurt tegen de wil boog en de zwarte kap
|
|
|||
|
|||
![]() het is alleen als ik de kindje er achter in heb kindjes van 4 en 6 jaar
|
|
||||
|
||||
![]() oplossing: jongere kinderen nemen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb ook lenso's met dezelfde maten gehad, 7jx15 et 38. Maar ik
had er dacht ik 185/45/15 omheen. Deze liepen icm een schroefset niet aan. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb momenteel onder een Cabbie van '82 Centra velgen liggen
7Jx15 en et 38, i.c.m. 195/45/15 banden Lopen niks aan ook niet met 4 mensen in de auto a 80 kg p.p. |
|
||||
|
||||
![]() denk je achterste schokbrekers te slap, misschien die vervangen voor setje van marktplaats?
|
|||
|
|||
![]() ik denk ook in die richting maar volgens de man van de garage zou da nie kunnen
|
|
|||
|
|||
![]() voor een setje dempers gaan dat je in hardheid kan afregelen. BK heeft spax rsx in de aanbieding momenteel... leuke prijsverlaging voor een top ophanging.
Ps die schuurt zelfs niet meer tegen de tijd dat de kids de achterbank gebruiken voor de voortplanting. ;-) |
|
||||
|
||||
![]() paar 165-45-15 bandjes erom, heb je nooit meer erges last van..
|
|||
|
|||
![]() ik heb wa bang da het nie mooi gaat zijn met een 165/45/15
want mijn velgen gaan redelijk diep in et 38 waarden |
|
||||
|
||||
![]() ik had een jetta2 automaat met 15x7 ET40 velgen met een 165-50-15 bandje..
10mm spacers achter en best laag..en stond goed gevuld..maarja dan moet je dus wel echt laag gaan/willen.. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() die ligt wel plat ja mooi
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een goedkoop Jom schroefsetje geprobeerd maar dat was niet alles dus heb ik bij http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl goedkope bandjes gevonden (prijs is inclusief verzenden) en het gaat nu "schuurloos".
|