![]() |
|
||||
|
||||
![]() Was eerst van plan om een VR6 blok in de Golf 2 te hangen. Daar had ik ook al het geld voor gespaard enz, maar toen ik eens ging tellen wat mij dat aan verzekering / belasting ging kosten moest ik er toch nog even over denken
![]() Toevallig in contact gekomen met Erik van Bilsen en samen met hem naar MIVW gereden. Na de hele rit tegen die golf 1 van hem gekeken en al die dikke wagens bij MIVW gezien te hebben begon het eigenlijk wel te kriebelen. Dus zo langzaam aan eens rond gaan neuzen wat er te koop was, en bij 2 auto's waren ze net verkocht toen ik er voor wilde gaan kijken. Toen kreeg ik de opmerking dat er ene op marktplaats te koop stond en die heeft het interieur en kleur die ik graag wilde. En natuurlijk de kleine achterlichten want die moesten er gewoon op. Naja test ritje gemaakt en de auto voor een nette prijs over kunnen nemen. Heb er nog 2 nieuwe zijschermen en een liter lak bij gekregen. Erik nog héél erg bedankt voor het meerijden en brengen naar frank btw ! Was weer gezellig dagje ![]() Naja genoeg geluld hier een paar foto's van de auto tijdens de terugrit samen met zijn broer: ![]() ![]() ![]() In zijn nieuwe slaapplaats: ![]() ![]() ![]() ![]() Van binnen: ![]() ![]() Vandaag naar de loods gereden en als eerste een lijstje gemaakt van de onderdelen die erop moesten. Had van de week al geshopt en de volgende onderdelen gekocht: - Oliefilter - Luchtfilter - Bougies - Versnellingsbakolie - Motorolie - Motorreiniger - Distributieriem - Waterpomp De trekhaak die erop zat moest er natuurlijk vanaf. Dus de bumper er vanaf gesloopt en frank had gelukkig nog een paar beugels liggen om de bumper te kunnen monteren. Deze zit nog niet 100 % erop: ![]() Last edited by Thijs. : 31-07-2010 at 19:22. |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Een hele mooie GL moet ik zeggen.
Plannen verder met de auto? |
|
||||
|
||||
![]() Netjes Thijs!!
Kan niet wachten om hem in het echt te zien.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen !!! heb nog voor net dezelfde zitten rondbellen enkel een 5 deurs
|
|
||||
|
||||
![]() is inderdaad een net golfje hoor!
er word al druk aan gewerkt in iedergeval ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, plannen zijn nog niet heel duidelijk. De schermen voor en de tankdop hebben werk nodig dus zit te twijfelen of die laten spuiten of de hele auto. Verder komt er een nieuw dashbord en waarschijnlijk een GL interieur. Zie trouwens dat jij ook dichtbij woont, wist niet dat er zoveel mensen hier rond om waren die bezig zijn met VW's ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom maar een keer langs zou ik zeggen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook dezelfde kleur en GL ? Als je er ene hebt moet je een keer een berichtje sturen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, ja jij was onze held voor vandaag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eigenlijk hebben we nog best veel geluk gehad vandaag,
Net op tijd voordat Frank weg was, Hij komt net op tijd terug voor die moer, En nog net mijn auto achter het hek weten vandaan te halen. Heb je al foto's van vandaag? Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Nou vandaag hebben Erik en ik veel gedaan, ben net thuis van het beunen. Beetje toevallig want Erik vroeg gisteren of ik vandaag iets te doen had. Was eigenlijk niet van plan om zo snel al verder te gaan maar ach had toch niks te doen en heb de auto nu eenmaal voor te sleutelen. Dus naar de Loods gereden en eerst maar de schermen eraf gehaald:
![]() ![]() Opzicht ging het allemaal goed tot dat we bij de aandrijf assen kwamen. Na bedacht te hebben hoe we dat gingen doen maar aan de slag gegaan. Eerst wilde de bouten niet los maar op een gegeven moment gingen ze allemaal heel makkelijk los. Toen maar naar de rechterkant, dat was helaas niet zo geslaagd. Na volgens mij 100 keer geprobeerd te hebben kwam Frank zijn pa dat hij wel een sleutel had waarmee het makkelijk los ging. Die erop gezet en jammer genoeg heeft die het niet overleefd ![]() ![]() Uiteindelijk met behulp van Frank toch de aandrijfassen los gekregen en het blok eruit getakeld: Love is in the Air, uhh blok is in the Air ![]() ![]() ![]() Toen stond het autotje er heel zielig bij: ![]() ![]() Uiteindelijk maar de delen er los op gedaan, zo staat die er nu dus bij: ![]() En het hart(je): ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie takel
![]() Ik ga dit project sowieso volgen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha nog bedankt voor het lenen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat als de brandweer! Ga zo door
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, nu gaat het harder dan eigenlijk gepland ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer samen met mister van Bilsen aan de golf gewerkt. Was lekker druk in de loods, toen we binnenkwamen werd er al hard gebeund in de loods
![]() Maar eens begonnen met het dashboard e.d. eruit te trekken. Toen kwam een vriend van me langs die het golfje nog niet had gezien. Nadat hij weg was kwamen mijn ouders eens langs omdat die de golf ook nog niet gezien hadden. Nadat hen wegwaren hadden we de loods voor ons alleen en konden we lekker doorwerken. Met dit als resultaat: ![]() Stoeletjes: ![]() Dash: ![]() Nadat de oto zo goed als leeggeruimd was begonnen aan de motorruimte. Na flink wat dasty zijn we hier gebleven: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto! Zelfde als die van mij, alleen ik heb een 4deurs.. Ikzelf vond de kleur echt super!
Succes ermee! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kleur vind ik ook echt super. Op een golf 1 horen ook kleuren die je tegenwoordig niet veel meer ziet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, morgen misschien effe verder aan de auto ![]() Heb ook nog een nieuwe hoedenplank gekocht: ![]() |