Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 02-09-2010, 16:47
Jeroen16V's Avatar
Jeroen16V Jeroen16V is offline
Forum Newbee

Default Victor stuur en Sony XPLOD

Een paar dagen geleden heb ik wat spullen op MP gezet. Ze zaten in mijn Golf en daar elke mate, in welke vorm dan ook van niet orgineel me een doorn in het oog zijn, was het binnen 5 minuten verwijderd. Nu zit ik er mee maar blijkbaar is heel nederland het me me eens want ik heb 0 respons op MP.

Dus loop ik met de gedachten naar de stort te gaan met die spullen. Maar mss wil iemand het hier hebben. Een prijs vraag ik er niet voor dat hangt van jullie af. Wél kan je me een heel groot plezier doen met een orginele Golf 2 hoedeplank zónder gaten en niet doorgezakt dan wel met orginele typeaanduidingen voor de achterkant. Dus het VW embleem links met letters volkswagen en recht de aanduiding Golf GTI en dan niet in Italic zoals het type vanaf 8/87 maar rechte letters. Tevens ben ik nog op zoek naar een orginele grille met kleine lamellen en rode bies.

Tevens heb ik nog liggen Hella rood zwarte achterlichten zoals ze op de edition zaten. Die heb ik inmiddels vervangen door de orginele lampen die ik nog had en die er op horen omdat het orgineel is.

Nogmaals het gaat me niet om er geld voor te vangen dan wel om wat spulletjes die ik nog niet heb en nodig heb.

http://link.marktplaats.nl/373105592

http://link.marktplaats.nl/371884438
Old 02-09-2010, 18:11
Beetlefreak's Avatar
Beetlefreak Beetlefreak is offline
6k and counting...

Send a message via MSN to Beetlefreak

Prijs vermelding is verplicht.

Flickr

Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers!

Posting Rules