|
|||
|
|||
Polo G40 1993 Verkocht mag dicht
Te koop aangeboden,
Polo G40 - Bouwjaar 1993 - Motor 1,3 G40 op ( op kenteken een 1,3 omkeuren zal geen problemen geven ) - Gekeurd tot 29 Juni 2011 - Kilometerstand 175011km ( Wordt nog mee gereden ) - Gekocht bij kmstand 164732km op 13-04-2010 Wat allemaal gedaan is aan de auto. Bij kmstand 166298km 04-05-2010: - Olie - Oliefilter - Luchtfilter - Bougies - Bobine - Thermostaat - Thermostaathuis - Remcilinders achter links en rechts - Wiellagers achter links en rechts - Remvoeringen achter links en rechts - Accu - 2 Nieuwe riempjes naar de G-Lader - Distributieriem - Verdelerkap en Rotor - Uitlaat gemaakt incl. alle rubbers nieuw van voor tot achter - Koppelingskabel orgineel vw - Nieuwe Apk Bij kmstand 169920km 28-06-2010 vervangen: - Flens waar het druklager op zit in de bak - Druklager in de bak - Drukgroep - Koppelingsplaten Bij kmstand 172540km vervangen: - Kleppendekselpakking Bij kmstand 172790km 21-08-2010 vervangen: - 2 Bougiekabels de 2 andere zijn nog als nieuw Van alle reparaties zijn de rekeningen aanwezig, en alle repaties zijn uitgevoerd in een garage. Verder over de auto: - Opnieuw gespoten in Augustus 2009 door de vorige eigenaar.( er zit op de kofferklep een blaasje van bijna 1 euromunt niet zichtbaar van 1,5m afstand.) - Achter zitten er nieuwe schokbrekers met veren erop met nutenverstelling, en voor nieuwe veren. - Er zitten nieuwe koplampen in orgineel Hella met zwarte achtergrond. (Met rekening ) - Er zitten de orginele G40 Bbs velgen onder met 4 goede banden. - Het interieur is goed, maar alleen begint de wang van de zit van de bestuurdersstoel wat slap te worden. Het stof is niet gescheurd, en er zitten geen vlekken in. ( De wang dient alleen maar opnieuw gevuld te worden ) De stoelen zijn ook in hoogte verstelbaar. - Er zit een 68mm poulie op, en een andere chip erin. ( de orginele chip en poulie zijn ook aanwezig ) - In de auto zit een autoradio in met bluetooth en usb aansluiting en 4 goede boxen. - Minpuntje is dat er een nieuwe antenne op het dak moet. ( de antenne is gestolen) Nu de foto's De auto word verkocht zonder de motorkapbra Mochten er vragen zijn dan hoor ik het wel. Dit kan via de mail of via tel: +316 21 85 45 10 De auto gaat weg omdat ik een golf 1 of iets wat sneller is dan de G40 Inruil is mogelijk alleen beperkt wat snel of golf 1 of cabrio Vraagprijs: 2100 euro want ik heb een andere gezien Last edited by MKII Vr6 : 28-10-2010 at 11:51. |
|
|||
|
|||
Oeps vergeten.
Ook zit er een alarm op met startonderbreker, en een meter voor de ladedruck. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Up en prijs aangepast nieuwe vraagprijs 2100 euro
|
|
|||
|
|||
Up en prijs aangepast 1800 euro
|
|
||||
|
||||
Hoef je niet om te laten keuren, de motor inhoud blijft namelijk 1.3
|
||||
|
||||
Quote:
moet je wel omkeuren,je overschrijd namelijk de toegestane 40% vermogensafwijking.
|
||||
|
||||
Quote:
ok, dan heb je weer gelijk idd :P
|
|||
|
|||
Up moet weg heb er anders 2 op mijn naam staan 1500 euro
|
|
||||
|
||||
hoe is de staat/ historie van de g-lader?
waar staat de auto? |
|
|||
|
|||
Quote:
De staat van de auto: - Geen roest aan de onderkant of dergelijke, alleen dat plekje op de kofferklep zoals vermeld bovenaan - Interieur is zeer netjes, verder is er niks op de auto aan te merken. - Ik weet alleen van de vorige eigenaar dat de lader rond de 30dkm gelopen heeft. Deze levert netjes zijn druk en pakt ook netjes op - De auto staat in meerssen ( Limburg) |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|