![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dag beste mede forumers.
Ik ben een klein poosje in het bezit van een mk1 cabrio. Het autotje bevalt prima. maar als ik boven de 100km kom. gaat de motorkap aardig ze eigen leven leiden. Nu is bij een vriend van me met ook een mk1 cabby, de motorkap al open geklapt tijdens het rijden. De pin die aan de motorkap zat was afgebroken. en de windhaak kon hem ook niet dichthouden. Nu ik dit in het achterhoofd heb. rijd ik niet fijn meer op de snelweg. Hebben jullie hier ervaring mee? is er iets te maken van versteviging of iets in die buurt? Laat het me maar weten. Alvast bedankt. Groetjes VRtjerk6 |
|
||||
|
||||
![]() Als je motorkap bij de 100 al licht te zweven zegmaar,zou ik de stel rubbers (2x) eens een stukje uitdraaien,zodat de kap wat strakker vast ligt..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() ok dat ga ik morgen gelijk maar proberen. zal hier laten weten of het opgelost is. bedankt voor de tip
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Slot smeren
De pen [met veer] aan de kap kan je indraaien |
|
||||
|
||||
![]() lekker dicht lassen
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de rubber iets uitdraaien was voldoende
![]() Dichtlassen is ook nog een idee :p maar voorlopig prima zo. rijd een stuk fijner. mensen bedankt voor de tips! groeten vrtjerk6 |