|
|||
|
|||
Help......probleem met Golf 4 V6 4motion
Bijna elke keer als ik de auto uit doe en de sleutel uit het contact trek dan springt mijn klok en mijn dagteller op 0. Je hoort dan een geluid alsof hij alles ronddraait en reset. Alles al nagekeken, maar probleem is er nog steeds. Maar nu wil de auto ineens ook niet meer starten. Alles is goed als ik hem op contact zet, maar starten, nee. Als iemand mij dan een klein duwtje geeft springt hij meteen aan. Waar kan hem dit inzitten? Ik lees veel over een blokje in het contactslot die defect kan zijn.
Zijn er meer mensen die dit wel eens hebben of gehad hebben? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Geen zekering stuk? heb t eerder bij een polo gezien.. die teller sloeg op hol en maakte krakende geluiden.. Ff goed gechecked, en er was een zekering stuk.. daarna altyd goed geweest..
|
|
|||
|
|||
accu gaar... omdat hij niet meer start..
|
|
||||
|
||||
accu dood.. heb ik ook gehad
|
|||
|
|||
Quote:
idd heb ik momenteel ook last van |
|
|||
|
|||
Accu is nieuw, daar kan het dus niet aan liggen.
Starten doet hij weer, kleine aardedraad aan de startmotor was doorgeroest. Nu moet ik alleen nog van dat reset probleem af. |
|
|||
|
|||
Elecktr. gedeelte van je contactslot is stuk. Op het moment dat je hem terug draaid komt de continu voeding voor je geheugen gedeelte te ver terug zodat hij net even zonder stroom komt te staan. net alsof je de accu losgekoppeld hebt.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Oke, ga ik dat eens uitzoeken en eventueel vervangen. Thanks. |
|
|||
|
|||
idd, contactslot vervangen en klaar!
Succes.
|
|||
|
|||
Gewoon vervangen , kost 20 euro ofzo . Ik doe het bijna standaard als ik een vag auto koop.
Gewoon uit voorzorg al . |