|
||||
|
||||
Monteurshandschoenen - Aktie 3 paar 9,95!
ik heb de hand weten te leggen op een partijtje monteurshandschoenen
€ 3,99 per paar 3 paar voor € 10,95! Momenteel alleen nog maat 10! AKTIE: 3 paar voor € 9,95 mail of pb indien interesse! Verzending mogelijk Verzendkosten 2 euro! ( €2,- tot 3paar, €3,- tot 6paar!) Last edited by Rebel76 : 17-05-2010 at 12:11. |
|
|||
|
|||
Met welk merk, handschoenen, e.d. kan ik de maten vergelijken? Want heb zelf alleen met m/l/xl aanduiding en weet dus niet welke maat ik moet hebben. (heb relatief grote handen.)
|
|
|||
|
|||
ik zit tussen de 20 en 22 cm, dus dan zou ik voor een maatje 9 moeten gaan.
Rebel76 kun je mij even pm-en? |
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt pm |
|
||||
|
||||
Maat 8 momenteel uitverkocht!
Leverbare maten 9 en 10 |
|
||||
|
||||
Goede pasmaat en ziten lekker.
Aanrader
|
||||
|
||||
ik heb zelf ook vaak xl,komt overeen met 10.
|
|
||||
|
||||
Ik heb het via de link van bas, en zit perfect!
|
|||
|
|||
Zitten prima, voor mij zijn de vingers wat te kort, maar door de stretch van het materiaal niet zo'n last van.
Verder wou ik de complimenten geven aan Rebel76 voor de snelle en nette afhandeling. Had per ongeluk te veel geld gestort, gewoon teruggekregen. En pakketje snel binnen |
|
||||
|
||||
Heerlijke handschoenen! Ik gebruik de oude vieze die ik op me werk normaal weggooi. Thuis even in een heet sopje wassen en je kunt ze nog een paar keer gebruiken. Je kunt er zelfs kleine ringetjes van de grond af rapen! Wat met de meeste handschoenen aan niet lukt.
Aanrader! |
|
||||
|
||||
Heb me altijd voorgenomen niet zo verwijfd aan een blok te gaan sleutelen, maar laatst toch eens een oud setje van zo'n handschoenen aangetrokken.
Geweldig. Geen smerige poten en nagels meer, en je merkt na een paar minuten sleutelen eigenlijk niet meer dat je die dingen aan hebt. Blok uit elkaar gehaald, alles onder de olie, maar helemaal schone handen.
|
||||
|
||||
En je haalt je handen ook niet zo snel meer open aan scherpe dingen
|
||||
|
||||
Ben jij ook dezelfde als van ebay?
Uit sittard?
|
||||
|
||||
Ik heb nog een aantal in de maat 8 gevonden, ik dacht dat ik door de voorraad heen was, dus bij deze
|
|
||||
|
||||
Maatje 9 nog maar beperkt!!
|
|
||||
|
||||
Maat 9 uitverkocht, enkel nog maat 10!
Nu aktie, 3 paar voor 10 euro binnenkort alle maten weer leverbaar, 7 - 8 -9 - 10 Last edited by Rebel76 : 17-05-2010 at 09:23. |
|
|||
|
|||
Ik heb wel interesse in een setje maat 10.
Pm me maar gegevens boek ik je ff geld over
|
||||
|
||||
Voordeelaktie:
Nu 12 pack maat 10 voor € 35,99! |
|
||||
|
||||
up..