|
||||
|
||||
orginele wielen jetta 1 ?!
best vf'ers
heb zondag een compleet orginele jetta opgehaald van eerste eigenaar , maar hier staan 5j brede velgen op dacht dat jetta altijd 5.5 breed was ? dus ik gaan kijken naar het reservewiel , ziet er nog steeds nieuw uit en is ook maar 5 breed ik snel gebeld naar de zoon van de vorige eigenaar , naar zijn weten zijn er nooit geen andere wielen opgezet kan dit dat een jetta 1 van 81 geleverd is met 5j brede velgen ? zoja wat voor doppen stonden hier dan standaard op aangezien de doppe van jetta 1 dan niet passen .. grtz
|
||||
|
||||
wat voor motor heb je er in liggen en wat voor spatbordverbreders he je?
de grote chrome doppen van de jetta zijn er in 2 soorten geweest voor wagens met 5j velgen en voor wagens met 5,5j velgen maar ze zijn ook geleverd geweest met kleine zwarte doppen maar dat hangt af van de uitvoering van de auto
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom weet ik dat nu pas, dan ging ik zoeken naar 5J doppen ipv eerst doppen te kopen en dan vast te stellen dat ze enkel op 5,5J passen. @Jelle: Mijne heeft ook 5J velgen, standaard was dit met van die zwarte 'potjes' als naafdeksels. Dus het kan heel goed dat (het is gewoon zo) dat er Jetta's met deze velgen geleverd zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
is bij mij idd met die zwarte dopjes mijne is een 1300 met van die dunne randjes over de wielrande en steenslagkapjes als op een golf 1 grtz
|
||||
|
||||
Quote:
Klinkt bekend. Mijne is een Jetta CL, ook met de wielkas randen die jij bedoelt denk ik, met ' banaantjes' achteraan:
|
||||
|
||||
Quote:
idd zoals eerder gezegd identiek de zelfde maar dan een zilvere ! kom je ermee naar vagfest ? grtz
|
||||
|
||||
Quote:
Ben nog aan 't twijfelen, het is redelijk ver van hier. En weet niet of m'n Jetta wel meeting waardig genoeg is.
|
||||
|
||||
Quote:
boeeee gewoon gaan ,, nog nooit geweest zeker elke vag is daar meetingwaardig , ik moet de mijne nog lasse en keure en platen enzo , dus ik kom daar wss ook in 3 kleuren aan volledig orgineel ( en op je vraag , ga de mijne nadien plathangen ja ,,heb eenandere daily )
|
||||
|
||||
Quote:
Nog nooit geweest idd. Ook niet naar andere meetings. Mijne blijft wellicht nog een tijd onverlaagd.