|
||||
|
||||
golf 1 gti 16V G60 te koop op marktplaats.nl
ik zag op marktplaat staan geplaatst op 04-01-04 een 16V G60 golf 1 org.hollander 1977 lijkt mij wel wat maar je moet bieden geen idee wat zo,n auto waard is voor de huidige eigenaar waarschijnlijk heel veel en trouwens ik denk niet dat ik zoveel geld heb om die wagen te kunnen kopen[/img]
|
||||
|
||||
heb je een link?
|
|
||||
|
||||
Wel leuk, niet helemaal mijn smaak met die rs bumper http://www.marktplaats.nl/markt/aut...60&oudei=15
|
||||
|
||||
Quote:
sluit ik mij bij aan, had een retrolook met kleine achterlichten mooier gevonden. Ben wel benieuwd naar de prijs met zo'n motor! |
|
||||
|
||||
Er ligt al een bod van 6000 euri!!
|
|
||||
|
||||
hij is bij hg...... gespoten, niet echt netjes,ik heb hem al een aantal keren gezien.
het blok zal daar ook wel vandaan komen
|
||||
|
||||
ik wilde hem evt weer retro bouwen vieze rs eraf en mooi chrome bumpers erop maar als ie bij hg vandaan komt dan heb ik weinig interesse zoals velen maar het is een mooie wagen
|
|||
|
|||
...orginele 16v g60 of is het een zelfbouw?
|
|
||||
|
||||
nou ik denk zelfbouw, ken het helemaal niet en vooral niet in 1977!
|
||||
|
||||
of bedoel je alleen de motor
|
||||
|
||||
mnotor kan overgezet zijn maar ach de kans klein zal waarschijnlijk wel zelfbouw zijn. Vind het wel een mooie auto maar de centen heb ik er hellaas toch ook niet voor
|
||||
|
||||
Ik sluit me bij de voorgangers aan.. smalle bumpers zou 'je-van-het' zijn! en een paar ouderwetse chroomspiegeltjes enzo.. Vind de kleur wel mooi, en de velgen zijn ook erg netjes! kleiner zal ook wel niet kunnen... i.v.m. remmen enzo.
Nu staat in de advertentie: "2.0 16v g60 van vw motorsport" Misschien dat dit wat zegt over de motor? of ie origineel is... (heb zelf geen idee, maar meende dat de VW Motorsport dan wel een echte zou moeten zijn? Maar was die ook 2.0?)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
maar idd wat pirelli zegt ! als van hg afkomt dan hoef ik het al niet.
concept is erg leuk! maar moet wle in goede staat verkeren toch? |
|
||||
|
||||
Van HG is niks, 1x iets hard over een drempel en de auto ligt overmidden.
|
||||
|
||||
bij HG deugen alleen de wagens van hunzelf volgens mij heb ik deze auto zien sprinten op zandvoort laatste keer met die sprintdays (waren die maffe britten er ook) maar het regende de hele dag ze konden die dingen niet goed op de weg houden.
|
||||
|
||||
Hey die foto heeft bugs gemaakt en staat bij ons op de website www.vwfanatics.nl
Ik heb het orgineel ook nog wel |
|
||||
|
||||
HG noemt zich ook vw motorsport. Kijk maar als je hun site opend.
Arjan |
|
||||
|
||||
Ik zie nou pas het kenteken van de auto Zonde van het origineel!!
|
||||
|
||||
nee joh ideale combinatie zou ik wel willen een 77er kenteken met een dik blok erin lache joh met die leasenichten ze denken och weer zo,n ouwe k.t golf die zal ik es ff (maar helaas) .