![]() |
|
|||
|
|||
![]() IK bied aan mijn volkswagen golf 4 aan met bijna 85000 km op de teller de auto is in goede staat. verder het een en ander aan veranderd. en redelijk veel opties er bij zo als vol ledere bekleding. Het is een 1600 16V met 105 pk en hij heeft 5 deuren de auto.
Mijn vraag prijs is 8000 euro Maar je mag ook een leuk bod doen Meer info of je wilt komen kijken dan even bellen op 0620456879 of mailen mag ook naar jeroenhaaring@live.nl ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ opties ABS Airbag Airbag passagier Airconditioning Boordcomputer CD Centrale vergrendeling Cruise Control Elektrische ramen Leder bekleding Lichtmetalen velgen Navigatiesysteem Stuurbekrachtiging ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Tuning RIEGER ABS sideskirt RIEGER ABS spoiler aanzet Zijwindschermen Dakspoiler Polyester achteraanzet Koplampspoilers Kamei grill 18 inche velgen 15 inch winterwielen Zwart ledere bekleding Chrome omlijsting voor deuropeners Stylingframe chroom Aluminium pedalen Chromen kunststof tellerringen Verlagingsveren 3 cm Einddemper DTM Achter ramen geblendeert ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ en hier nog een paar foto's van de auto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dus nog vragen bellen of mailen Last edited by vwrelax : 04-08-2010 at 18:16. |
|
|||
|
|||
![]() ook te ruil voor een touran of passat van af 2005 prijs komen we wel uit.
als het maar benzine is |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |