|
|||
|
|||
Ken's 1992 VW vento
Bij deze mijn 3de auto'tje gekocht, een VW vento....
Nooit echt een fan geweest van het model maar deze kans kon ik niet laten liggen. Hij kwam binnen als overname op mijn werk, de vorige eigenaar heeft een nieuwe wagen gekocht. Specs: -1992 VW vento -2.0 GL (jawel GTI blok, 115pk) -Rood -34000km ! Onderhoudsboek is erbij, blanco keuringsbewijs ook -1ste eigenaar |
|
||||
|
||||
In u handen komt dit wel dik inorde , succes maak er iets moois van heb vroeger ook zo ene gehad in dat kleur
|
|||
|
|||
testhit gedaan met de polijstmachine:
nieuwe pook en pookhoes: ook tvolgende besteld: -oliefilter -luchtfilter -brandstoffilter -dichting kleppendeksel -bougies -bougiekabels -delcokap -delcorotor -ruitenwissers voor -waterpomp -motorspoeling -benzine systeem spoeling -v-riem -multiriem -olie -koelvloeistof remvloeistof is vorig jaar al verandert, en 2 jaar geleden is de distributieriem vervangen (normaal gezien, toch maar controleren). De remmen zal ik ook wel nakijken. |
|
|||
|
|||
vandaag beginnen polieren, eerst de wielkasten proper gemaakt en de binnenslagen gekuist. En de wielen eraf gehad om de remmen na te kijken, die zijn allemaal in orde.
polieren: 50/50: done, FG400 (grof): kofferke gekuist: maagdelijke toolkit: |
|
|||
|
|||
Intussen het interieur en de ruiten gekuist. De binnenslagen eens mooi gepoetst
deurpanelen: elektrische spiegels: thermotronic: binnenslagen: |
|
|||
|
|||
Nette oparide zo!
|
|
||||
|
||||
Heel netjes weer!!
|
||||
|
||||
Vind ze maar eens ..... nette Vento man
|
|||
|
|||
vandaag besteld:
-GT-achterlichten -nieuwe linkse vleugel -nieuwe spiegel rechts -nieuwe voorbumper met gt-lip -smoke pinkers voor in de zijkant |
|
||||
|
||||
Schitterend!
|
||||
|
||||
mooi! benieuwd naar de update's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Het is nu al een hele verbetering! Ook de parafan al gedemonteerd en alle bladeren/zand troep weggehaald?
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee nog niet, komt dit weekend, dan is alles in de motorruimte aan de beurt. |
|
||||
|
||||
Goed bezig ! Ziet er nu al weer een pak beter uit !
|
|
|||
|
|||
new stuff:
-matten -vento gt logo -vw logo achterklep zwart -sleutelhanger :lolz: -handremhoes leder -plaathouder |
|
|||
|
|||
dus, het groot groot onderhoud:
-oliefilter -luchtfilter -brandstoffilter -dichting kleppendeksel -bougies -bougiekabels -delcokap -delcorotor -ruitenwissers voor -waterpomp -motorspoeling -benzine systeem spoeling -v-riem -multiriem -olie -koelvloeistof -ruitensproeiervloeistof getting started: de motor voor: de motor nu: en de matjes: |
|
||||
|
||||
die motorruimte is netjes geworden hoe heb je dat gedaan
|
|
||||
|
||||
knappe vento , hoe heb je de motor & motoruimte terug zo mooi gekregen ?
meestal haal de motor er zelf uit en spuit ik alles terug in een nieuw kleurtje maar uw manier lijkt me toch een stuk sneller te gaan
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal weer netjes uit !