|
||||
|
||||
Wildeknak
hey hallo,
Ik ben Robert ben 22 jaar en kom uit Enschede. Ik heb nu een Opel Corsa B Sport die 80mm verlaagd is en Ronal Turbo`s onder zitten en GSi bodykit, maar weet niet of ik er foto`s van mag laten zien.. Maar ik ben altijd al gek geweest op Mk1`s maar nu gaat het eindelijk beginnen voor mij... En nu als 2e auto erbij.. Ik heb de auto van een vriend gekregen , maar moest hem in Elst ophalen met een kapotte bak (krijg volgende week een nieuwe bak) Motor loopt als een zonnetje Dit is mijn Mk1: Zijkant Specs van de auto: Bj;1982 Km:141.000 Motor; 1.5 automaat Ideeën voor de auto zijn: Een lekker retro rat van maken.. Schroefset eronder, Dakrekje, White Wall tyres, ect. Graag reactie`s Groeten Robert Last edited by wildeknak : 01-08-2008 at 14:43. |
|
||||
|
||||
Welkom!!!
Kan je idd heel wat leuks van maken!! Ben niet zo'n fan van whitewall banden... Maar ieder zijn ding! Enne, die foto's van je Corsa mag je gewoon plaatsen hoor! Have fun hier!
|
||||
|
||||
Goddank, toen ik jebericht las, dacht ik dat je fan was van de Corsma Mk I
Automaat bak stuk? Dat hoor je niet vaak. Zit er wel genoeg olie in? Leuke onverprutste wagen zo te zien! Jens |
|
||||
|
||||
Haha jah toch nog een Corsa-gek??
Nou hier een paar plaatjes van mijn Corsa.. Groeten.... |
|
||||
|
||||
Voor een Opel Corsa zeker niet slecht......
Denk dat het met Golfje ook best wel goed komt!!
|
||||
|
||||
welkom hier, leuke golf ! Schroefsetje en velgjes eronder. ff oppoetsen en je bent klaar (als ie straks weer rijdt).
|
|||
|
|||
Oh oh oh zit ik nu op het verkeerde forum.
Opel forum ! Garpje welkom op het forum leuke mk1.
|
|||
|
|||
zo'n projectje zou ik ook wel willen krijgen!
plannen klinken goed! |
|
||||
|
||||
Inderdaad, naar beneden met die bak en dan een heerlijk cruisen met die automaat.
Ps. ik ken nog een jongen uit Enschede met een Corsa B met compressor!!
|
||||
|
||||
haha, jah ceker cruisen met die bak
jah ik heb die jongen ook een keer gesproken heb des tijds sideskirts van hem gekocht |
|
||||
|
||||
Niceee, mijne heeft net wat mindere km's.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=68553